Gå til innhold

Eli & Teodor`s Jule-cd! Julestri og Adventstid!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde denne cd-en for noen år siden, men har mistet den:(

Har sendt mail til selveste ELI RYGG, NRK, og noen platebutikker, men det ser ut til at det er umulig å få fatt i den! Noen som har den, eller vet hvordan den kan spores opp??

Cd-en heter Julestri og Adventstid med Eli Og Teodor!

Den er så utrolig bra!! Julen er liksom ikke det samme uten den cd-en:( Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også pleier å hørepå den. er råbra "vaske-til-jul-musikk" :jepp:

Jeg har en julecd: mc music julestemninger

Det er 3 cd'er i den, og den ene cd'en har flere sanger med Theodor og Eli

Skrevet

Søkte litt for å se om jeg kunne finne noe, og jeg fant en artikkel skrevet av han som var tekstforfatteren til sangene på denne platen. Han skriver: "Den juleplaten finnes forresten ikke lenger, så hvis du som leser dette har et ekstra og (helst) ubrukt eller lite brukt eksemplar til overs, kan vi jo bytte: Jeg tilbyr å skrive en sangtekst for deg som betaling."

Så når ikke han som har skrevet sangene på cden engang klarer å få fatt i et eksemplar, er det vel lite håp for oss andre.

Men det kan jo hende noen her kjenner noen som har en og ikke bryr seg spesielt om den, så kanskje det går an å få kjøpt en? :)

Kunne tenkt meg en selv jeg. Men det jeg ikke forstår er hvorfor ikke de bare utgir på nytt? De kunne jo bare lage et lite opplag, det hadde jo sikkert blitt revet vekk. Samme med det at NRK ikke vil utgi julekalenderen med Eli og Teodor, jeg skjønner ikke hvorfor? Tusenvis av folk ville hoppet i taket av glede, tror de undervurderer folk med tanke på hva vi er villige til å betale for ting vi har nostalgiske følelser knyttet til...

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Silje_*
Skrevet

Hei!

Herregud, endelig har jeg funnet noen som føler den samme smerten... Jeg har hørt på kasset av Eli og Teodors jul siden jeg ar to år, og lånte den bort til bestevenninnen min ifjor, og selvfølgelig, greide hun å MISTE DEN!

Mamma har vært i alle slags bokhandler og biblioteker, og jeg har søkt overalt på internett, og finner den ikke noe sted.Det er utrolig trist, og om noen hadde vært en engel, og evert inn kassetten,slik at man kan få det over på cd i flere eksemplarer, tror jeg mange hadde blitt overveldet!

Hilsen 17 år gammel savner.

Skrevet

Jeg kaster meg på denne... Den kasetten var SÅ koselig. Det er maaange år siden min ble ødelagt, men jeg husker mange av sangene godt likevel. Mamma tok også en kjemperunde for å finne den husker jeg, men uten hell. Kanskje man kan skrive til NRK og etterlyse musikken? Hvis det var de som hadde rettighetene til den?

Vi var mange som maste lenge om julekassetten til Maj-Britt Andersen, og i fjor ble den tilgjengelig på nett grunnet stor etterspørsel :) Så det går jo an å forsøke.

Skrevet

Tror kanskje den finnes på kasssett i en skuff hjemme hos meg, den hørte jula til når ungene var små :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Den har jeg på kasett :lur:

den finnes på you tube eller spoify, bror min fikk tak i den til meg i fjor på nettet så det er ikke umulig

• 3 uker senere...
Gjest Siv Marlene
Skrevet (endret)

Jeg har CD'n hjemme. Hadde den på kassett som lita, også ble den ødelagt så fikk den på CD. Jeg har alle liggende inne på iTunes'n min. Har en CD uten hakk og greier. Sender gjerne sangene over PER msn, etc... Send meg en mail på forhånd så jeg veit hvem du er.

Mailadresse fjernet iht KGs regler.

MissStiles, mod

Endret av MissStiles
Skrevet (endret)
Jeg har CD'n hjemme. Hadde den på kassett som lita, også ble den ødelagt så fikk den på CD. Jeg har alle liggende inne på iTunes'n min. Har en CD uten hakk og greier. Sender gjerne sangene over PER msn, etc... Send meg en mail på forhånd så jeg veit hvem du er.

Mon tro om ikke du reddet noen sin adventstid nå :)

Endret av MissStiles
Gjest Gjest_Kine_*
Skrevet

MissStiles, mod

Hmm... Jeg vil VELDIG VELDIG gjerne ha Eli og Teodor på pc'n om du kan sende den over, men siden reglene sier at vi ikke kan legge ut mailadresse, hvordan skal vi få den da??

• 11 måneder senere...
Skrevet

Mon tro om ikke du reddet noen sin adventstid nå :)

Heii! Er det fremdeles muliget for å få cd`n fra deg?

Fant ikke noe sted jeg kunne sende deg mail :(

Jeg har lett overalt etter denne cd`n, for min knakk faktisk for noen år siden :(

setter kjempe mye pris på svar!!

<3

Skrevet

Jeg vil også gjerne ha sangene :)

Skrevet

Jeg gjorde nettopp et søk på samsøk (alle bibliotek i Norge) og fant den :) Så da kan jo det være en midlertidig løsning for noen og enhver :)

Skrevet

Heii! Er det fremdeles muliget for å få cd`n fra deg?

Fant ikke noe sted jeg kunne sende deg mail :(

Jeg har lett overalt etter denne cd`n, for min knakk faktisk for noen år siden :(

setter kjempe mye pris på svar!!

<3

JEG har dessverre ikke cden.. Håper du finner den et annet sted, feks på et bibliotek som er foreslått over her :) Kan hende man kan kjøpe den på nettbutikker som selger musikk, feks iTunes? På spotify har de tre julesanger av Eli & Theodor..

Gjest danbanan
Skrevet (endret)

MissStiles, mod

Hei! Hvis dette hadde vært mulig er vi en liten bunch gutter og jenter som hadde blitt storglade for disse sangene!

Brum brum brum brum!

Endret av Kråkesaks
Skrevet (endret)

Hei! Hvis dette hadde vært mulig er vi en liten bunch gutter og jenter som hadde blitt storglade for disse sangene!

Brum brum brum brum!

Hei

Det er noen bibliotek som har denne cd-platen, så jeg anbefaler dere å sjekke dette ut.

Endret av Kråkesaks
Gjest Gjest so
Skrevet

Hallo.

Er det virkelig INGEN som har denne?

Har lett meg fordervet etter den...

Skrevet

Hallo.

Er det virkelig INGEN som har denne?

Har lett meg fordervet etter den...

Jeg har den nå...lånt den på biblioteket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...