Gjest Gjest_lizzi_* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Del Skrevet 17. oktober 2009 kan man gå med overknees på julebord, eller er det mere pump? (julebordet vårt er i leid lokale uten partner... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Del Skrevet 17. oktober 2009 kan man gå med overknees på julebord, eller er det mere pump? (julebordet vårt er i leid lokale uten partner... ) Hallo, på vår arbeidsplass går kvinnene i korte skjørt og kjoler i vanlige arbeidshverdager. Da skulle vel et stakkars skjørt over knærne gå an i julebord?! Så fremt du ikke jobber i indremisjonen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 17. oktober 2009 #3 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hallo, på vår arbeidsplass går kvinnene i korte skjørt og kjoler i vanlige arbeidshverdager. Da skulle vel et stakkars skjørt over knærne gå an i julebord?! Så fremt du ikke jobber i indremisjonen.. Hallo, tror ikke du egentlig vet hva overknees er.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #4 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hallo, på vår arbeidsplass går kvinnene i korte skjørt og kjoler i vanlige arbeidshverdager. Da skulle vel et stakkars skjørt over knærne gå an i julebord?! Så fremt du ikke jobber i indremisjonen.. ha ha ha,overknees er støvletter over knærne... følg med a gamla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #5 Del Skrevet 19. oktober 2009 ville kanskje gått for pumps, men vet ikke jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. oktober 2009 #6 Del Skrevet 19. oktober 2009 Overknees er litt uformelt imo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2009 #7 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når dere skriver ordet overknees, mener dere da lange støvletter? Når jeg sier overknees mener jeg lange sokker til over knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 20. oktober 2009 #8 Del Skrevet 20. oktober 2009 Når dere skriver ordet overknees, mener dere da lange støvletter? Når jeg sier overknees mener jeg lange sokker til over knærne. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 20. oktober 2009 #9 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg ville ikke gått for overknees på julebord, nei. HVERTFALL ikke med en kort kjole til. Det ser så trashy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. oktober 2009 #10 Del Skrevet 21. oktober 2009 Jeg også. overknees er støvletter over knærne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sara_* Skrevet 21. oktober 2009 #11 Del Skrevet 21. oktober 2009 Når dere skriver ordet overknees, mener dere da lange støvletter? Når jeg sier overknees mener jeg lange sokker til over knærne. Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 21. oktober 2009 #12 Del Skrevet 21. oktober 2009 I denne sammenhengen er begge deler upassende i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jesusfashion Skrevet 21. oktober 2009 #13 Del Skrevet 21. oktober 2009 Hva med et par glass-sko? :] xoxo Jesusfashion Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå