Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har hørt om denne testen.

Slik jeg er sjønt så tar de blodprøve og blodet blir testet for rundt 90 forskjellige matvarer.

Ut i far testen for du beskje hva som ikke passer bra akkurat for deg.

Ved hjelp av denne testetn kan du la være og spise de matvarene og da går du ned i vekt..

Hvor kan man ta dette i Oslo, akershus ?

Hva er prisen, og hvor lenge venter man på resultater ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei.

Har hørt om denne testen.

Slik jeg er sjønt så tar de blodprøve og blodet blir testet for rundt 90 forskjellige matvarer.

Ut i far testen for du beskje hva som ikke passer bra akkurat for deg.

Ved hjelp av denne testetn kan du la være og spise de matvarene og da går du ned i vekt..

Hvor kan man ta dette i Oslo, akershus ?

Hva er prisen, og hvor lenge venter man på resultater ???

Heisann Sani!:)

Artig å møte flere som gjennomgår noe av det samme som meg :jepp: Jeg er faktisk i samme situasjon som deg.

Jeg har vært i kontakt med "arena klinikken" i Oslo, ved Ullevål hageby. Der har de veldig gode kunnskaper om diverse behandlingsformer og ikke minst tester.

Nå har jeg imidlertid flyttet til København, og skal matintoleransetesten her nede istedenfor. Har fått informasjon om at den koster omlag 1200,- :/

Når det skal være sagt er det flere måter man kan ta testen på, gjennom blodprøve, urinprøve eller avføring.

Det kommer kanskje litt ann på hva du ønsker å finne ut av også antar jeg..

Aner ikke hvor lang tid det tar før man får resultatet.

Selv har jeg fått høre at jeg mest sannsynlig har gluten og melkeproteinintoleranse, men vil gjerne ha dette bekreftet på papiret. Deretter skal jeg gå på en slags diett på ca 8 uker fritt fra gluten og melk.

Og det må jeg si at jeg gruer meg endel til... :sukk:

Håper å høre fra deg igjen om hvordan det går!

Skrevet

Jeg tok en slik test i begynnelsen av sommeren etter å ha vært plaget i mange år med kronisk utmattelse og tidvis uggen mage. Dro til en kostveileder som kunne fortelle meg at jeg er laktose og hveteintolerant, og i tillegg bør holde meg unna sukker og gjær pga sopp som liker seg godt i kroppen min.

Når sommeren var omme veide jeg 10 kilo mindre og var friskere enn noensinne :sol:

Betalte 1400kr, men dette var ikke i oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...