alt og ingenting Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Hei! Jeg har litt problemer med hårfjerning. Naturlig har jeg veldig sterkt hår, spesielt under armene (og øyenbrynene), noe som gjør det vanskelig å fjerne håret! Når jeg barberer ender jeg enten opp med nupper og små sår eller stubber som syns. Har prøvd å vokse én gang, men det gikk ikke så bra. Brukte ferdig-strips fra veet. Det gjorde ikke spesielt vondt, men fjernet ikke alt håret og begynte å blø. Lurer på om voksing ikke egner seg for kraftig hår? Er det flere som meg? Tips for å få "glatte" armhuler uten stubber/nupper/ingrodde hår? Takk på forhånd
Gjest Sandbekken Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 henger meg på her.. intimbarbering er også noe herk btw.. Når det gjelder vokseepisoden din så tror jeg du dro stripsen i feil vinkel, da kan det begynne å blø. Prøv å dra stripsen parallellt med kroppen, om du skjønner
miirrii Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg har litt problemer med hårfjerning. Naturlig har jeg veldig sterkt hår, spesielt under armene (og øyenbrynene), noe som gjør det vanskelig å fjerne håret! Når jeg barberer ender jeg enten opp med nupper og små sår eller stubber som syns. Har prøvd å vokse én gang, men det gikk ikke så bra. Brukte ferdig-strips fra veet. Det gjorde ikke spesielt vondt, men fjernet ikke alt håret og begynte å blø. Lurer på om voksing ikke egner seg for kraftig hår? Er det flere som meg? Tips for å få "glatte" armhuler uten stubber/nupper/ingrodde hår? Takk på forhånd Hei, vell vet ikke hvor du kommer fra, men jeg kommer fra Midtøsten så ja, slet med det der før det som fungerer for meg er rett å slett å dra til en profesjonell salong, de bruker gode produkter, er veldig nøyaktige. det er det beste, også skrubb godt under armene dine når du dusjer med sånn (greie, lol, vet ikke hva det heter) så du ikke for inngrodde hår, etter voksingen burdet du bruke sånn 99% økologisk aloe Vera gel! hvis du følger opp dette hele tiden, og styrer unna barberhøvler og slikt, så kommer du til å bli veldig positivt overasket da får du glatte Å perfekte armhuler
Gjest Emmanuelle Skrevet 28. oktober 2009 #5 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Andre som har gode råd? Jeg takler ikke at andre er borti armhulene mine, jeg blir helt crazy, så jeg må gjøre det selv. Har prøvd voks, men det var skitvondt! Hva med bedøvelseskrem? Har vurdert epilator, men prøvde å nappe med pinsett engang og jeg har aldri banna så mye av smerte før. Vil gjerne ha hudfargede armhuler etter hårfjerning, ikke grå Jeg skal prøve disse Har brukt kaldvoksen før, ble bra resultat, men det hele ble en klissete affære. Har kjøpt hårfjerningskremen på e-bay, og skal sjekke stripsene også. Endret 28. oktober 2009 av Emmanuelle
Fantomina Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå