Gjest Gjest_Svirre_* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er så fortvilet...er gift med en mann som jobber og jobber og jobber. Vi har begge 100% stilling i ulike bedrifter, men vi bor på en gård som vi vedlikeholder ved siden av. Så alle ferier og nesten alle helger jobber ham på gården. Mye av det arbeidet han gjør kan jeg ikke delta på, men jeg gjør mesteparten av arbeidet inne. Men ta dagen i dag f.eks. Han står opp kl 07.00 og jobber frem til kl.19. Spiser middag, vi tar et par glass vin og dermed er han full og sovner på sofaen kl 20.55. I morgen er det på´n igjen tidlig, så skal han på fotballkamp på kvelden. Det var vår helg sammen......drittlei av at alt skal være så jævla perfekt at han jobber seg i hjel. Han hører ikke på meg når jeg snakker til ham....
Gjest Matrosen Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Dette hadde jeg aldri orka å godta, særlig når han ikke hører på deg når du prøver å snakke til han. Ikke lett å si hva du skal gjøre, men kanskje han reagerer hvis du tar deg en langweekend hos ei veninne uten å si i fra...
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg er så fortvilet...er gift med en mann som jobber og jobber og jobber. Vi har begge 100% stilling i ulike bedrifter, men vi bor på en gård som vi vedlikeholder ved siden av. Så alle ferier og nesten alle helger jobber ham på gården. Mye av det arbeidet han gjør kan jeg ikke delta på, men jeg gjør mesteparten av arbeidet inne. Men ta dagen i dag f.eks. Han står opp kl 07.00 og jobber frem til kl.19. Spiser middag, vi tar et par glass vin og dermed er han full og sovner på sofaen kl 20.55. I morgen er det på´n igjen tidlig, så skal han på fotballkamp på kvelden. Det var vår helg sammen......drittlei av at alt skal være så jævla perfekt at han jobber seg i hjel. Han hører ikke på meg når jeg snakker til ham.... Sørg for at han gir deg nok penger så du kan bruke på deg selv, skaff deg en elsker og lev det søte liv med reiser, shopping og annet kos Husk at du trenger ikke å forlate mannen din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå