Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenkte vi kunne ha en liste her, kanskje for å se hvor de fleste ligger med el i forhold til antall dager i syklus.

Jeg trodde kanskje jeg lå med el 14 dager før mens i min 29 dager syklus.

Men ser ut til at min var på dag 13 ca.

Wings - EL dag 13,14 - 16,17 dager før IKM - Syklus 29 dager.

Så kan de som vil skrive seg på listen under... og diskutere eggløsning etc. ;)

Endret av Wings
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på syklusdag 5 tror jeg. Første mens nå etter SA i august faktisk...Venter EL mellom dag 16 og 42, det har vært ganske ustabilt etter jeg tulla litt med angrepiller og p-piller forrige år.

Tror mest normalt for meg er å ha EL på syklusdag 23, selv om det har vært lengre iblant sikkert pga. kombinasjon av pille-slutt og stress på skolen.

Lutealfasen er som oftest 14 dager (13-15 ca. Sykluser på mellom 31-56 dager dette året, tror normen for meg burde vært 36 dager + det var med den sykluslengden jeg ble gravid (ved uhell) i.

Skrevet

ca 16 dager før mens har jeg funnet ut, men ikke helt sikker. Syklus varierer mellom 28 og 34 dager for tiden.

Skrevet (endret)

Wings - EL dag 13, ca. 16 dager før IKM - Syklus 29 dager.

Catgirl - EL dag 23, ca 14 dager før IKM - Syklus 36++ dager.

Vettel - EL 16 dager før IKM - Syklus 28-34 dager.

Endret av Wings
Gjest wings ts
Skrevet

EL:

1 stk - 14 dager før IKM

2 stk - 16 dager før IKM

Flere? :)

Skrevet

Har EL ca på syklusdag 10 ser det ut til.

Og så har jeg 16 dager fra EL til IKM.

Merkelig, for før forrige graviditet hadde jeg EL 16 dager ut i syklus, og 18 dager fra EL til IKM. Men en absolutt forbedring. :)

Skrevet

Jeg har eggløsning på dag 15.

Så det blir 14 dager før IKM :)

Håper på spire denne mnd!! :) Lykke til dere andre også!

Skrevet

2 stk - 14 dager før IKM

3 stk - 16 dager før IKM

KRYSSER fingrene for Janec & Urge! :hoppe:

Gjest wings ikke innl.
Skrevet
Krysser fingrene for deg også Wings!! :jepp:

TAKK! :klem:

:danse:

Skrevet (endret)

Hei

Jeg har ikke testet, men tror jeg har eggløsning nå. Har i hvertfall el.slim, ikke noe annet :) Er på dag 14 i syklusen, dvs. 14 dager før IKM. Har syklus på 28 dager, stort sett.

Endret av flub
Skrevet

3 stk - 14 dager før IKM

3 stk - 16 dager før IKM

50% - 50%

Skrevet (endret)
Hei

Jeg har ikke testet, men tror jeg har eggløsning nå. Har i hvertfall el.slim, ikke noe annet :) Er på dag 14 i syklusen, dvs. 14 dager før IKM. Har syklus på 28 dager, stort sett.

Tror man har EL siste dagen av EL slim, eller noe rundt der.

En gang hadde jeg EL slim leeeeenge, i 20 dager før EL:/ Trodde jo EL skulle komme da, men neida.

Endret av Catgirl
Skrevet
Tror man har EL siste dagen av EL slim, eller noe rundt der.

En gang hadde jeg EL slim leeeeenge, i 20 dager før EL:/ Trodde jo EL skulle komme da, men neida.

Ikke lett alltid. Jeg fikk jo positiv el test dagen før ikm!

Merkelig... Kan man stole på de eller kanskje bedre å tempe...

Normalt er visst el 12-16 dager før ikm :)

Skrevet
Ikke lett alltid. Jeg fikk jo positiv el test dagen før ikm!

Merkelig... Kan man stole på de eller kanskje bedre å tempe...

Normalt er visst el 12-16 dager før ikm :)

Oi. Kan du ha vært gravid? Hørte at El tester kan slå ut som positiv gravidtest i noen tilfeller. Temping er jo bra ved siden av, og sikkert mer pålitelig for å se om man har hatt EL allerede eller ikke. Har aldri prøvd EL-test. Bruker sånn der saliva mikroskop, men har ikke kommet inn i det der helt enda.

Tror EL er 10-16 dager før mens (pirkepirke:P) Men det kreves helst 10 dager eller mer lutealfase for å kunne lykkes med å bli gravid.

Skrevet
Oi. Kan du ha vært gravid? Hørte at El tester kan slå ut som positiv gravidtest i noen tilfeller. Temping er jo bra ved siden av, og sikkert mer pålitelig for å se om man har hatt EL allerede eller ikke. Har aldri prøvd EL-test. Bruker sånn der saliva mikroskop, men har ikke kommet inn i det der helt enda.

Tror EL er 10-16 dager før mens (pirkepirke:P) Men det kreves helst 10 dager eller mer lutealfase for å kunne lykkes med å bli gravid.

Jeg trodde det men fikk negativ på CB og billigetester graviditetstest + tanta kom...

Ja jeg ble gravid på første forsøk første gang jeg ble gravid vertfall.. men får teste denne uken å satse på el kommer til helgen ;);)

Skrevet

Tam tråd ;)

noen som vil hive seg på?=)

jeg fikk neg eltest igår igjen... satser på den kommer dag 15..:)

Skrevet

I forrige syklus hadde jeg EL på dag 18 i en 31 dagers syklus. Gangen før der hadde jeg EL på dag 22 i en syklus på 35 dager :) Siden lutealfasen ikke skal variere noe særlig så satser jeg på at jeg med en 29 dagers syklus har EL på dag 16 :)

Skrevet

Deltar i denne tråden og jeg! :lur:

Forrige IKM var 18. oktober, regnet ut EL ca 04. november. Syklus varierer fra 30-34 dager. Tok en EL-test torsdag, negativ, tok en test i går, den hadde to streker. Test-strek var omtrent like skarp som kontrollstrek, men samboer mente den ikke var sterk nok. I dag har jeg hatt en del stikkinger og smerter i høyre eggstokk, har begynt å gi seg nå. EL-test tatt i kveld viste svak test-strek. Hadde også en god del slimu/utfold i kveld, vært kun begrenset siste dager. Begynner å lure på om EL altså har vært i dag da. Skal ta en test i morgen for sikkerhets skyld, om den er negativ faller jeg nok til ro om at EL var nå i helg. Såååå - langt innlegg det her (men blir alltid usikker på disse EL testene, greit å dele den forvirringen med flere :skravle: ) da blir min EL i syklus på dag 14.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...