Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg. Jeg har så lyst på et par slags støvletter, men jeg aner ikke hva de heter, eller hva slags merke eller noe, og har ikke sett den typen i "vanlige" skobutikker. Skal prøve å beskrive; de er uten hel, har en tøff look, og jeg har sett en variant med svart gummitupp, sånn som converse har. De rekker kanskje opp til midt på leggen, og er vide rundt skaftet, ikke spesielt ettersittende. De skal være istoff/tweed eller noe sånt, og de jeg har sett har en spenne rundt ankelen. Noen som skjønner hva jeg mener?? Isåfall hva kan jeg søke på, evt merke/butikker som fører sånne?
Shinana Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Noe slikt kanskje? Har selv vurdert disse. Endret 18. oktober 2009 av Shinana
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 De var kule de også! Men har klart å google meg fram til at det er boots fra et merke som heter sugar, som jeg opprinnelig tenkte på. Er det noen som da vet hvor man kan kjøpe slike? Noen butikker i Norge som fører merket? evt nettbutikker som shipper til norge?? http://www.sugarshoesdirect.co.uk/index.php
Gjest emmeline Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Jeg tror jeg kan se for meg hva du mener. Hvis det er sånne har jeg ikke sett de noe sted i år, husker bare at de solgte dem på DNA ifjor. Ikke mye til hjelp akkurat... Edit: Du får kjøpt sko fra Sugar på Brandos.no Endret 18. oktober 2009 av emmeline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå