Gå til innhold

Onanerer dere når dere har mensen?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAA men ikke inni, syns ikke det er ekkelt i det hele tatt

Skrevet

Ja det gjør jeg, skjønner ikke hvorfor det skulle være ekkelt? :klø:

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

vet ikke. at det kommer slim og sånn sammen med blodet. du føler deg jo ikke så digg akkurat.

Skrevet
Ja det gjør jeg, skjønner ikke hvorfor det skulle være ekkelt? :klø:

Hjelpes... :trist::lete:

Vulgært.

Skrevet (endret)

Jeg bruker tampong da, så det er ikke akkurat noe blod med i bildet :P

Endret av Niema
Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

det er jo blod og slim INNI tampongen da. som du må se når du tar den ut. æsj.

Skrevet

Hvem orker å se på det?

Skrevet

SLIM?

Gjest Gjest_meg_*
Skrevet

ja, samma hva det heter vel. det som kommer ut av skjeden når en er kåt. Ser ut som slim for meg.

Skrevet

Det kommer da like mye "slim" når man ikke har mensen, så skjønner ikke helt det argumentet. Og jeg studerer da ikke tampongen når jeg tar den ut.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hjelpes... :trist::lete:

Vulgært.

?

Om man bruker tampong og kun stimulerer klitten, er det vel uvesentlig om man onanerer under mensperioden?

Gjest Gjest_Mia_*
Skrevet

Jeg onanerer ikke når jeg har mensen. Det er snakk om maks en uke uten stimulering og det er null problem. Nei så desperat blir jeg aldri.

Skrevet

På slutten ja, når jeg ikke blør så mye og ikke føler meg oppblåst og øm. Har sex også da, mannen er lege og ikke redd for blod. Mer jeg som løper på do for å tørke meg, hehe!

Gjest Gjest_Jess_*
Skrevet

Absolutt! Med en tampong i så er jo det ikke noe mens rundt klitoris, hvorfor skulle det være ekkelt da?

Kjæresten min slikker meg til og med når jeg har mensen, på klitoris vel å merke. Da dytter jeg bare inn tråden sånn at den ikke sees, og lener meg tilbake for å nyte=) Å ikke skulle onanere en uke hver mnd er faktisk utenkelig for meg :sukk:

Skrevet

Det er ikke ekkelt. Jeg stimulerer klitoris når jeg har mensen også. Men når mensen er ferdig, er jeg ekstrem kåt.

Skrevet

Jeg onanerer også under mensen. Med tampong trengs det mye spytt på fingrene, ellers blir det så tørt.

Gjest Gjest_mew_*
Skrevet

Selvfølgelig. Etterpå vasker jeg hendene, og ferdig med det. Vasker hendene etter å ha onanert ellers også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...