Crazee Skrevet 15. august 2003 #1 Skrevet 15. august 2003 Er berre litt nyfiken: Kor mange her kan finna på å bruka meir ein ein farge neglelakk pr negl? Kan starta med meg, sånn at ingen treng vera flau for å vera den første til å innrømma det - eg kan bruka både 2 og 3 fargar :-D
tuji Skrevet 15. august 2003 #2 Skrevet 15. august 2003 Holder meg til to, hvit og lyserosa (fransk manikyr). Synes ikke det er så pent med spraglete negler.
Gjest Lea Skrevet 15. august 2003 #3 Skrevet 15. august 2003 Fransk manikyr her også. Nesten-hvit på tuppene, lys rosa/ beige på hele neglen og klarlakk over. Kan være fint med flere farger om det passer til person og antrekk.
Fakse Skrevet 15. august 2003 #4 Skrevet 15. august 2003 Er det en "farge", så er det max her i gården. Bruker en beige/rosa lakk som styrker neglene og gir glans. Men den ser helt naturlig ut, så det er ikke egentlig noen farge.
Lillebi Skrevet 16. august 2003 #5 Skrevet 16. august 2003 Jeg testet det ut på ungdomsskolen. Ikke nå lenger.
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2003 #6 Skrevet 16. august 2003 Jeg bruker veldig sjelden neglelakk, men om jeg nå skulle finne på å bruke det, blir det likt på alle neglene gitt.. Men altså, jeg var helt sikker på at du var mann jeg Crazee :oops: ..
Crazee Skrevet 17. august 2003 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2003 Men altså' date=' jeg var helt sikker på at du var mann jeg Crazee :oops: ..[/quote'] Jooo... Men eg treng ikkje einsfarga negler av den grunn, vel? ;-) (Synest t.d. ei tynn stripe av ein annan farge kan vera stilig, eg. Raude negler og diagonal gullstripe, for eksempel?)
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2003 #8 Skrevet 17. august 2003 Ha, så du ER mann! Da tok jeg ikke feil likevel da Men så sant så sant, må jo være lov å bruke neglelakk for det. Stå på! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå