Gå til innhold

Hvor lenge før/etter IKM testet du positivt?

Anbefalte innlegg

Gjest lurer og håper
Skrevet

Jeg lurer veldig! Jeg testet i dag tidlig, og IKM er ikke før i morra/ mandag. Negativ. Ikke antydning til strek en gang :(

Med førstemann testet jeg positivt, men da ante jeg ikke at jeg var gravid, så var laaaangt forbi IKM:)

Kan jeg fortsatt være gravid? Hadde liksom troen denne mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan, noen tester pos. dager etter, noen på IKM, noen før IKM.

Veldig forskjellig...

Ta en test om noen dager ;)

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Du kan, noen tester pos. dager etter, noen på IKM, noen før IKM.

Veldig forskjellig...

Ta en test om noen dager ;)

Hadde stavtest fra billigetester.no

Er ikke de pålitelige?

Skrevet

De skal være det men mulig de ikke registrerer 25 ml HcG, men 50, ikke helt sikker... Kanskje du skulle tatt en Clearblue? :)

Skrevet

Jeg testet med strips fra billig tester! Den begynte akkurat sånn som EL testene. Veldig svak 4 dager før IKM og så ble de bare sterkere og sterkere! Vet ikke om det er fordi jeg har mye hormoner i kroppen eller hva. Har ikke så mye symptomer enda i hvertfall. Lykke til!

Skrevet

Testa med clearblue elektronisk test dagen jeg venta mens, da stod det gravid. 2 dager etter testet jeg hos legen på noe strips og det sa de var knall positiv. Tror de fleste skal teste positiv dagen de forventer mens. Vet du når du hadde EL? Eller går du ut ifra dager i syklusen?

Du kan jo vente noen dager og teste igjen. Opptil en uke etter forventet mens skal man kunne teste for å se om det blir positiv om man er gravid har jeg hørt.

Skrevet

Takk for alle svar!!!

Jeg tester positivt med clear blue i dag tidlig!!!!!!!!! I dag var IKM! Kjempegøy! Er helt på tuppa her i dag :)

Skrevet

Jeg testa negativt ei uke etter IKM, men var allikevel gravid. Ting hadde visst bare forskjøvet seg litt.

Skrevet
Takk for alle svar!!!

Jeg tester positivt med clear blue i dag tidlig!!!!!!!!! I dag var IKM! Kjempegøy! Er helt på tuppa her i dag :)

Gratulerer så mye!!!!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...