Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, spørsmålet sier seg selv.. Hvor ofte forventer dere å høre fra mannen/kjæresten da dere er fra hverandre??

Er kjempe sur på typen nå siden jeg bare har hørt fra han engang idag og da var det for å spørre om jeg kunne overføre penger fra en konto til en annen + at han var veldig rar, og tøffet seg liksom...Blir så irriter så sendte han en meld og sa at jeg ikke godtok dette å at jeg synes han burde oppføre seg litt bedre da han først ringer... Savner han etter alle disse dagene og vet det er noen dager igjen så synes ikke det sakder å sende en meld eller ringe å høre hvordan vi har det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt an på hvor lenge en av oss er vekk, men å gi lyd fra seg en gang i uken anser jeg ikke som urimelig.

Skrevet

Vi bor 50 mil fra hverandre.

Han vekker meg om morran, Så snakker vi på ettermiddagen, og så sier vi godnatt. Og det blir gjerne noen meldinger innimellom

Skrevet
Kommer helt an på hvor lenge en av oss er vekk, men å gi lyd fra seg en gang i uken anser jeg ikke som urimelig.

1 gang i uka?!?!? Så tålmodig.. herregud.. hadde blitt gal jeg..

Skrevet

Minst en gang om dagen, men gjerne to eller tre.

Skrevet (endret)
1 gang i uka?!?!? Så tålmodig.. herregud.. hadde blitt gal jeg..

:ler: Er jo koselig om vi snakkes oftere, og som regel gjør vi jo det også, men 1 gang i uka er liksom minimum av det jeg forventer. Forøvrig er det for det meste jeg som er på reisefot her og da er det mest naturlig at jeg gir lyd fra meg og sier at jeg er vel framme og slikt, så han slipper som oftest lett fra det.

PS: Ville blitt passe sprø om han skulle hengt på telefonen flere ganger om dagen når jeg er på farten og tror nok det samme gjelder motsatt vei også.

Endret av Cata
Gjest Shady Lady
Skrevet

Kvar dag.

Men det er mest for å vite at den andre har det bra.

Når kjæresten min er på tur i f.eks jobbsamanheng i 3-4 dagar, så har eg ikkje behov for å prate med han i tlf dei dagane. Han er gjerne stressa og på farten heile tida med folk rundt seg, og eg får jo referat når han kjem heim. Men en sms eller to sender han, og det forventar eg òg at han gjer.

Skrevet

Sender sms hver dag, prater ikke nødvendigvis sammen hver dag, ihvertfall ikke hvis en av oss er i utlandet.

Gjest Venetia
Skrevet

Flere ganger om dagen. Hvor mye kommer vel an på om det koster penger å kontakte hverandre, mtp utlandet og slikt.. Men minst 1 gang daglig forventer jeg :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Avstandsforhold med mann som i tillegg jobber 2/4 off-shore. Vi har kontakt mange ganger om dagen. Ringer kanskje et par ganger for dagen, og da skravler vi en god del. Også bruker vi msn i blant.

Og dette gjelder enten han er hjemme eller ute på jobb. Han tar seg alltid tid til å prate med meg når han har mulighet.

Skrevet

Vi snakkes hver dag om noen av oss er borte.

Kan ikke du ringe ham de dagene han ikke ringer deg?

Noen blir sjenert av å snakke i telefon i nærheten av andre, og tøffer seg. Ring ham og si koselig god natt da vel. :jepp:

Gjest Gjest_Pia_*
Skrevet
Ja, spørsmålet sier seg selv.. Hvor ofte forventer dere å høre fra mannen/kjæresten da dere er fra hverandre??

Forventer mange meldinger daglig, og minst at han ringer en gang. Er ikke alltid jeg har tid til å svare på meldingene selv, men om ikke mannen kan vise at han setter pris på meg og tenker på meg ved å sende meldinger til meg så tror jeg at jeg hadde revurdert hele forholdet!

Skrevet

mannen min måtte jobbe i 2 uker i utlandet nå i juli. Tror jeg fikk over 400 meldinger i disse 2 ukene+ at vi snakket i tlf både morgen og kveld

Gjest Coolaid
Skrevet
Hver dag, minst 1 gang for dagen.
Jepp, det samme her... gjelder selv om jeg er borte bare litt... enten det er hyttetur med gutta for en helg,eller er ute å reiser med jobben, eller hun er vekkreist.
Skrevet

en gang om dagen, med mindre han er i et område uten dekning.(altså skau).

jeg gidder ikke melde/ringe mer dersom det er han som er borte, fordi det som regel er gutteturer.

var ganske romantisk en gang som han var på skogtur uten dekning, og gikk 1,5 timer hver vei i bratt oppoverbakke til en mast så han kunne ringe meg, selv om han visste jeg ikke forventet kontakt den uken:=) og vi har vært sammen veldig lenge:=)

:rødme:

Gjest Matrosen
Skrevet

Jeg jobber ute på sjøen, er borte en måned eller to i slengen. Jeg ringer selvfølgelig hvis jeg har mulighet til det, men hvis jeg ikke har dekkning eller satelitt-tlf er det ikke så enkelt.

Samboeren min blir litt lei seg hvis jeg ikke ringer på en stund.

Jeg prøver å ikke ringe mer en en gang annen hver dag hvis det er murligheter for det. Hvis jeg er i utlandet så er det veldig dyrt å ringe, og jeg har fått tlf-regninger på flere tusen når han har ringt til meg hver dag. Men vi sender altid god natt melding til hverandre om kvelden hvis jeg har dekkning :)

Skrevet (endret)

Kommer ann på hva han gjör der han er.

Når han jobbet som fotograf i Tromsö i 3 uker, så ringte han vel kanskje hver 3. kveld.

Når han t.ex. er på redningsköyta (1 helg pr mnd)så ringer han ikke för han er på vei hjem igjen.

Ringer etter et endt oppdrag når han er ute på slike. (kan vare alt fra 30 minutter til 6 timer)

Så egentlig ringer han ikke så ofte når han er ute på diverse jobb oppdrag o.l.

Men ellers ringer han HELE tiden, da må jeg ofte si at han må slutte å ringe. Da er dette snakk om til og fra dagjobben, når han er ute å handler o.l.

Jeg forventer aldri at han skal ringe. Syns det er koselig om han ringer en gang i blandt når han er ute over lengre tid (mer enn en helg), men absolutt ikke noe jeg forventer.

Ser han jo når han kommer hjem så trenger ikke prate med han hele tiden

Endret av Marlo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...