Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Blir alle pakker som har kjøpesum over 200 kr stoppet i tollen? Eller er sjansen stor for at man likevel kan slippe unna? Har funnet noen hudpleieprodukter jeg gjerne skulle bestilt på Cheapsmells.com, men de koster tilsammen nesten 600 kr. 320 kr for det ene produktet, og 270 for det andre. De har dessverre ikke makent produkt på Feel Unique, for da hadde jeg kunnet få mva-utgiftene dekket, men. Må jeg bare belage meg på å betale mye ekstra i moms og gebyr, eller kan jeg faktisk være ganske heldig å slippe unna? :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Den er omtrent lik andre sesonginfluensavaksiner, og de har vært prøvd i mange år. Dessuten tester man ikke medisiner og vaksiner på gravide. Forskjellen er at det er gamle og syke som dør av vanlig sesonginfluensa, mens denne influensaen noen ganger gjør unge friske mennesker alvorlig syke. En vesentlig forskjell spør du meg. Kommer litt an på hvor i landet du bor, og det varierer faktisk også på hvilket firma du bestiller fra. "Vent og se" er standaren her (Sett på ebay?)
Miko Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 (Sett på ebay?) Eller strawberry.net? - de refunderer også slik som feelunique. Ellers så har jeg fått pakker over 200,- som både er stoppet og ikke stoppet. De fleste ganger har de blitt stoppet.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Hm..Strawberrynet blir ikke aktuelt, for der er kremene mye dyrere enn på de andre nettstedene. Har sjekket litt på Ebay, men syns ikke jeg fant de noe spesielt mye billigere der..men jeg skal sjekke litt nøyere;)
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Blir alle pakker som har kjøpesum over 200 kr stoppet i tollen? Eller er sjansen stor for at man likevel kan slippe unna? Har funnet noen hudpleieprodukter jeg gjerne skulle bestilt på Cheapsmells.com, men de koster tilsammen nesten 600 kr. 320 kr for det ene produktet, og 270 for det andre. De har dessverre ikke makent produkt på Feel Unique, for da hadde jeg kunnet få mva-utgiftene dekket, men. Må jeg bare belage meg på å betale mye ekstra i moms og gebyr, eller kan jeg faktisk være ganske heldig å slippe unna? :gjeiper: Jeg har opplevd begge deler, så alt er mulig. Sjekket på ebay om du finner produktene for under 200,- kr der? Hva heter det du skal ha? Det er utrolig hvor stor prisforskjellene kan være fra butikk til butikk, og ikke minst land.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Er Lancome Renergie Refill jeg tenkte å kjøpe. Kom over denne pakken: http://www.cheapsmells.com/viewProduct.php...=4&id=35873 men finner ikke den til tilsvarende pris noe annet sted. Kanskje noen vet om andre steder enn jeg har lett?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå