Gå til innhold

Flørting

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Heisann.. er dette veldig vanlig? Hver gang jeg er på Elixia blir det flørting (fra deres side, ikke min!), i hovedsak med to av de personlige trenerne deres.. er ikke det uproft?

K

Videoannonse
Annonse
Gjest Hilde K S
Skrevet (endret)

Du må pakke ut begrepet flørting. Hva mener du med det?

Endret av Hilde K S
Gjest Gjest_kristine_*
Skrevet

Altså, jeg snakker om dyp øvekontakt og spesielle blikk, de spør om alt mulig og virker interesserte, vanskelig å forklare.. er et par av bolegutta som også er veldig på hugget (men de jobber ikke der). Flere som opplever dette?

Gjest Hilde K S
Skrevet

Nei. Jeg opplever bare hyggelige ansatte som ser meg inn i øynene, er smilende og hyggelige.

Et par av bolegutta er også på hugget, men det er en helt annen form for blikk osv enn de ansatte har.

Skrevet
Heisann.. er dette veldig vanlig? Hver gang jeg er på Elixia blir det flørting (fra deres side, ikke min!), i hovedsak med to av de personlige trenerne deres.. er ikke det uproft?

K

Hvis du ikke liker det, vis likegyldighet og gå unna dem, hold en tørr og saklig tone hvis du skal ha råd. Treningsveiledere er ikke leger eller ungdomsskolelærere, de har ikke en yrkesetikk de må følge. De liker deg sikkert, men du trenger ikke like dem.

Skrevet

De er mennesker de også, så du får bare avvise de som du gjør andre steder :gjeiper:

Det må nå være lov med litt uskyldig (vil nå kalle det du nevner for det..)flørting selv om en er på jobb.Men alt med måte selvfølgelig, om det virkelig plager deg så kan du evt. si ifra til noen i ledelsen, men se om det ikke "dør hen" om du ikke viser interesse.. De tar forhåpentllig ett hint!

Skrevet
Altså, jeg snakker om dyp øvekontakt og spesielle blikk, de spør om alt mulig og virker interesserte, vanskelig å forklare.. er et par av bolegutta som også er veldig på hugget (men de jobber ikke der). Flere som opplever dette?

Kanskje ser de at du løfter feil eller bruker utstyret feil... men avstår fra videre kontakt da du virker så arrogant ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...