Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Hei, jeg er en mann som for en tid tilbake fikk ei datter. Det er ca 3 måneder siden. Problemet er at siden den gang har det ikke blit noe samleie. Av og til holder jeg på og bli gal, fordi jeg føler et behov. Noen råd for hva enn kan gjøre? Hadde vært fint å høre om andre med samme problem og ca hvor lang tid det tar før alt er normalt igjen
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Det kan ta alt fra et kvarter og opp til flere år før alt blir som før. Og hos noen blir det aldri som før. Finnes med andre ord ikke noe fasitsvar på det der. Når man har født er kroppen helt i ulage, alt fra melkestinne pupper til nattsvette og såre slimhinner i underlivet. Mangel på søvn og et barn som hele tiden søker etter deg gjør at når man kan, så vil man bare være i fred! Jeg vil anbefale deg å lese litt om temaet på generell basis. Og så får du snakke med din frue og finne ut hva hun tenker om saken. Kansje hun tenker at hun vil, men ikke får til fordi hun ikke føler seg særlig attraktiv enda? Det smarteste er i alle fall å ikke mase, gnage, sutre, gnåle, true eller være slem. Mye er gjort med nok søvn og anledning til sex uten å bli forstyrret. Og kanskje sex uten samleie er tingen for å komme igang? SNAKKE sammen er i alle fall første bud.
Gjest kvae Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 og dette snakket dere ikke om på forhånd...? vel, det er helt vanlig med tre måneder, og for noen tar det mindre eller mer. det kommer så veldig an på overskudd til foreldre, hvorvidt mor føler seg sliten/uattraktiv eller bare ikke har sexlyst om dagen. jeg tor en veldig lur ting er først å snakke om temaet som noe dere har til felles. det er ulike måter å gjøre det på: 1. spørre direkte, gjøre seksuelle tilnærmelser, og generelt mase om sex. anbefaler virkelig ikke dette. 2. ta opp temaet som noe dere skal ta litt skritt for skritt. som mann hadde jeg virkelig ikke undervurdert virkningen av å la mor få hvile ut, skfite bleier på eget initiativ, generelt viser stort initiativ på å dele ansvaret for barnet etter de behovene som virkelig er der. mange menn undervurderer hvor slitomt det er å gå hjemme med barn, og ser ikke helt alt som faktisk må gjøres både ifht barn og huslige oppgaver. ingenting som er et bedre forspill enn nyvasket gulv og ferdig middag:) jeg ville avtalt en liten "fremgangsplan" som passer, eks starte med litt massasje, kyssing osv noen kvelder(og sa mener jeg ikke hver kveld hvis hun ikke er opplagt til det), kanskje ta det videre til noe mer men ikke samleie - og så ettehvert ta vanlig sex. jeg har ikke barn selv, men ser på mine venninner at de har fått veldig dårlig selvtillitt spesielt ifht kropp etter fødsel. de er nervøse for hva mannen vil synes, og de orker ike helt kle av seg med strekkmerker, slapp mage og det hele. start forsiktig og forsøk å sette deg inn i hennes situasjon. hva ville du foretrukket dersom du kanskje følte deg ganske uattraktiv, sliten og trøtt? ikke masing iallefall:=)
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Hei, jeg er en mann som for en tid tilbake fikk ei datter. Det er ca 3 måneder siden. Problemet er at siden den gang har det ikke blit noe samleie. Av og til holder jeg på og bli gal, fordi jeg føler et behov. Noen råd for hva enn kan gjøre? Hadde vært fint å høre om andre med samme problem og ca hvor lang tid det tar før alt er normalt igjen Løsning: Få deg en elskerinne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå