Miko Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Det er altså en type trinn jeg virkelig ikke får til! Tenkte å finne instruksjon på youtube, men husker jo søren ikke hva trinnet heter og da er det jo håpløst å søke. Var det maremassé, mademassé ett eller annet tro.... Hmm.. (skrives selvsagt ikke sånn!) Det er litt sånn at høyrebenet går bak det venstre, deretter et par stokkinger av bena jeg ikke helt får meg meg, for så å ta venstrebenet bak det høyre(gosh - det var godt forklart!!). Noen som skjønner hvilket trinn dette er eller?? Er så irriterende å miste flyten i timene pga. ett enkelt trinn som aldri vil sitte så nå skal jeg ØVE.
-Carrie Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Kan det være pas de bourre du tenker på?
Miko Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2009 JA! Det var det - tusen takk! Og når jeg ser hva hun gjør så skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk det til..... Vet jeg får det til hvis jeg bare vet hvilket ben som skal hvor når - så nå skal jeg øve litt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå