hegejenta30 Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Vi skal vies en fredag, kun med de aller nærmeste tilstede - og ha hagefest med familie og venner dagen etter. Dette skaper litt ekstra hodebry når jeg tenker på hva som skal stå i invitasjonen. De inviterte må få vite at vi gifter oss på fredag. Hvordan får jeg formulert dette på en god måte i invitasjonene?
leirbål Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Vil du/ dere komme å feire bryllupet med oss lørdag... (Sted, tid osv.) Vielsen blir fredag dato, ikke sted og klokkeslett, med den den aller nærmeste famillien. så kan du fylle inn info om antrekk, og alt det andre du vil ha med.
Sunshine Skrevet 18. oktober 2009 #3 Skrevet 18. oktober 2009 "Vi gifter oss i rolige omstendigheter fredag xx.xx, og vi invterer herved til bryllupsfest lørdag xx.xx på xxx hotell/gård/etc" For eksempel.
kinkeline Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Det som Sunshine skrev, men kanskje få med "med kun nærmeste familie".
Sunshine Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Da ville jeg skrevet: "Vi gifter oss i rolige omstendigheter med bare den nærmeste familie tilstede fredag xx.xx. Du er herved invitert til bryllupsfest lørdag xx.xx på xxx hotell/gård/etc" Eller noe lignende.
hegejenta30 Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 18. oktober 2009 Tusen tusen takkk for hjelpa med formuleringen! Jeg har vridd huet for å finne ut hvordan invitasjonene skulle formuleres. Men ikke kommet på en god løsning! Igjen - Mange tusen takk til dere for hjelpa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå