Gå til innhold

Hengepupper

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg har rett og slett hengepupper ... Er ei jente i 20-årene, og har aldri født barn. (men kan tenke meg barn etter hvert, da kan det jo hende at problemet blir enda verre..?)

Har normal høyde og vekt, og ellers normal livsstil. Normal 85 B-cup. Har fått komplimenter for at jeg har fine pupper (MED BH vel og merke - de har ikke sett meg uten..) men også fått høre av partnere at de henger litt..

Nå har jeg samboer som er glad i meg uansett, så sånn sett er det ikke noe problem. Men det gjør at jeg ikke føler meg vel, rett og slett. Da jeg var singel, gjorde det meg usikker i møte med nye gutter. Har noen råd til meg?

Vurderer inngrep (kun løft, ønsker ikke silikon.) Noen som har fått dette utført? Er redd for at det skal gjøre vondt.. og bør jeg isåfall vente til etter at jeg har fått barn?

Eller er det trening / andre metoder som virker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansett hva du skal gjøre med puppene bør du vente til du har fått de barna du skal ha. Svangerskap og amming vil endre dem mye. Et brystløft vil i tillegg mest sansynlig føre til at du ikke kan amme. De flytter brystknoppen opp og da kutter de over melkegangene nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du skal gjøre med puppene bør du vente til du har fått de barna du skal ha. Svangerskap og amming vil endre dem mye. Et brystløft vil i tillegg mest sansynlig føre til at du ikke kan amme. De flytter brystknoppen opp og da kutter de over melkegangene nemlig.

Ja, men det går heldigvis fint an å få barn selv om man ikke ammer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fint å vite, takk skal du ha.. Jeg kan jo håpe på at svangerskap / amming gjør at de endrer form og da, kanskje blir de større.. Noen som vet? men mest sannsynlig kommer de vel kanskje til å henge enda mer :sukk: (har testet med en penn, og slik det er nå sitter den godt fast under puppen min.. ikke særlig ålreit.)

Hmm, skulle ønske det fantes en lettvint løsning på dette....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fint å vite, takk skal du ha.. Jeg kan jo håpe på at svangerskap / amming gjør at de endrer form og da, kanskje blir de større.. Noen som vet? men mest sannsynlig kommer de vel kanskje til å henge enda mer :sukk: (har testet med en penn, og slik det er nå sitter den godt fast under puppen min.. ikke særlig ålreit.)

Hmm, skulle ønske det fantes en lettvint løsning på dette....

Penn?! :skratte: Jeg kan legge en MOBILTELEFON der...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Pia_*

Jeg skjønner så godt hva du mener.

Jeg er 75 E. Ekstreme pupper. Jeg er ganske slank, så det er liksom ikke fleske pupper. Gutter har kommentert hvor fine bryst jeg har. Men om de hadde tatt av meg bh en hadde de fått sjokk. Så jeg foretrekker sex med en sexy bh, og håper at fyren jeg har sex med er en rumpe gutt, for den er ikke så ille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_fia_*

Jeg kjenner meg også igjen. Hadde hengepupper fra jeg fikk pupper og for meg begrenset det hvordan jeg levde. Det var flere ting jeg ikke turte for jeg var redd for å vise puppene. Ville ikke vise meg naken for min samboer og heller ikke gå uten bh selv nå jeg var alene for det var ubehagelig.

I midten av 20 årene tok jeg brystløft. Jeg har ikke fått barn. Skal ikke si at det er den beste løsningen, men for meg var det en lettelse. De er absolutt ikke perfekte nå. Man kan se arrene og de strutter ikke akkurat. Men de er helt ok og jeg kan dusje i fellesdusj, ta spa og vise meg for kjæresten uten å føle skam.

Operasjonen var ikke spesielt vondt, etter som jeg kan huske nå. Men det koster mye penger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig SÅ nøye?

du lever og er frisk liksom- det finnes andre verdier her i livet

skjønner poenget ditt, det er ikke det viktigste i verden nei.. Men allikevel noe som hemmer en litt i hverdagen. Og her inne diskuteres jo alt mulig rart, viktig og uviktig.

Jeg vurderer å ta brystløft i fremtiden, men ikke helt bestemt meg enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg også igjen. Hadde hengepupper fra jeg fikk pupper og for meg begrenset det hvordan jeg levde. Det var flere ting jeg ikke turte for jeg var redd for å vise puppene. Ville ikke vise meg naken for min samboer og heller ikke gå uten bh selv nå jeg var alene for det var ubehagelig.

I midten av 20 årene tok jeg brystløft. Jeg har ikke fått barn. Skal ikke si at det er den beste løsningen, men for meg var det en lettelse. De er absolutt ikke perfekte nå. Man kan se arrene og de strutter ikke akkurat. Men de er helt ok og jeg kan dusje i fellesdusj, ta spa og vise meg for kjæresten uten å føle skam.

Operasjonen var ikke spesielt vondt, etter som jeg kan huske nå. Men det koster mye penger..

det er fint å vite, takk skal du ha. Hvordan foregår operasjonen? Det er kanskje pga full bedøvelse at du ikke merket så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner så godt hva du mener.

Jeg er 75 E. Ekstreme pupper. Jeg er ganske slank, så det er liksom ikke fleske pupper. Gutter har kommentert hvor fine bryst jeg har. Men om de hadde tatt av meg bh en hadde de fått sjokk. Så jeg foretrekker sex med en sexy bh, og håper at fyren jeg har sex med er en rumpe gutt, for den er ikke så ille ;)

Dette kjenner jeg meg igjen i også.. Er utrolig takknemlig for at det finnes bra push-up-bh-er i dag. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten.. problemet er bare at gutta gjerne vil at vi skal ta den av..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er misfornøyd med puppene dine.

De høres jo helt normale ut. De aller fleste kan feste en penn under puppen, uten å ha fått barn, sålenge de er over a cup.

Du har en samboer som elsker puppene dine som de er, og en operasjon er aldri rissikofritt. Du kan oppleve alvorlige komplikasjoner. Alt fra at de blir følelseløse, til dødsfall.

Hva skal du gjøre når du får et par rynker? Eller strekkmerker, celulitter og annet som er normalt å få etterhvert?

Skal du stadig legge deg under kniven for å se ut som idealet?

At noen har komentert fasongen på dem viser bare hvor overfladiske og umodne de er. Så enten du velger å leve med samberen din resten av livet, eller finner en ny, så forandrer vanligvis idealet seg hos mennene.

Da går det fra perfekt fasong, til at du liker dem, og at han koser med dem. :)

Så istedenfor å forandre på puppene, forandre ditt syn på dem. Det er utrolig tiltrekkende med selvtillit.

Til dere som er redd for at ammingen får brystene til å miste fasongen. Det er svangerskapet som forandrer puppene. Ikke ammingen.

Og et barn bør ammes hvis moren og barnet kan uten altfor mye trøbbel. Det er sunnest for barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår ikke helt hvorfor du er misfornøyd med puppene dine.

De høres jo helt normale ut. De aller fleste kan feste en penn under puppen, uten å ha fått barn, sålenge de er over a cup.

Du har en samboer som elsker puppene dine som de er, og en operasjon er aldri rissikofritt. Du kan oppleve alvorlige komplikasjoner. Alt fra at de blir følelseløse, til dødsfall.

Hva skal du gjøre når du får et par rynker? Eller strekkmerker, celulitter og annet som er normalt å få etterhvert?

Skal du stadig legge deg under kniven for å se ut som idealet?

At noen har komentert fasongen på dem viser bare hvor overfladiske og umodne de er. Så enten du velger å leve med samberen din resten av livet, eller finner en ny, så forandrer vanligvis idealet seg hos mennene.

Da går det fra perfekt fasong, til at du liker dem, og at han koser med dem. :)

Så istedenfor å forandre på puppene, forandre ditt syn på dem. Det er utrolig tiltrekkende med selvtillit.

Til dere som er redd for at ammingen får brystene til å miste fasongen. Det er svangerskapet som forandrer puppene. Ikke ammingen.

Og et barn bør ammes hvis moren og barnet kan uten altfor mye trøbbel. Det er sunnest for barnet.

Takk, takk for innspill! Veldig enig med deg, man bør akseptere seg selv slik man er. Men tror kanskje jeg har beskrevet dette "problemet" som mindre enn det faktisk er. Får tydeligvis plass til mer enn en penn - prøvde med mobiltelefon istad, og den satt fast gitt.. Går jeg uten BH (selv når jeg er alene), føler jeg meg uvel. Det føles som om puppene henger og slenger. Uten bh ser de små ut - med push up ser de mye større ut, og da bruker jeg str 85 B. (så det er visst en god del som må løftes opp.)

Samboeren min elsker meg som jeg er - men han har ymtet frempå om at dersom JEG er misfornøyd, så kan jeg jo operere.

Likevel - enig i at operasjon bør unngås i det lengste. Har ikke bestemt meg. Blir i såfall den eneste skjønnhetsoperasjonen i løpet av livet mitt :-) Har oppdaget den første rynken, og kommer ikke til å gjøre noe med det, annet enn å bruke en god hudkrem :-)Er imot alt som heter Botox og synes det ser ekkelt ut å bli skåret i med kniv, så dette er absolutt ikke en god løsning. Bare med mindre alternativet er svært uheldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes du burde vente til du får barn jeg. Jeg trodde jeg hadde hengepupper før det... Hva skal du gjøre om de blir minst like hengete igjen? Ta en ny operasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trening løfter ikke puppene, men større brystmuskler gir litt ekstra fylde i toppen, som vil være fint.

Kirurgisk løft gir mindre pupper som sitter høyere oppe, men de får oftest en nokså karakteristisk form, og arrene blir alltid synlige, og noen ganger skjemmende. Arret går rundt hele det brune området rundt brystvorten, i rett strek ned til folden under brystet, og langs hele folden.

Silikon kan fylle ut puppene, men avhengig av hvordan puppene er kan det være nødvendig å legge inn mye hvis du skal få effekt på henget. De vil også kunne henge igjen senere.

Det er viktig å bruke en god bh som opphever tyngdekraften, særlig når du trener, og å unngå jojo-vektendringer.

Evt inngrep bør ikke gjøres før etter siste fødsel, fordi puppene da gjerne forandrer seg mye, og du risikerer at 30 000 kronersinvesteringen, eller hva det nå koster for tiden, blir ødelagt.

Vær obs på hvordan du føler i forhold til arr, og se mange bilder av hvordan arr og form kan bli. Leste for en tid siden et innlegg her av en ung kvinne som hadde redusert sine store pupper, og følte at arrene ødelagte puppene og at det ødela hennes selvbilde som kvinne. Hun hadde problemer med å vise seg for noen seksuelt igjen. Det er trist lesning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Dette kjenner jeg meg igjen i også.. Er utrolig takknemlig for at det finnes bra push-up-bh-er i dag. Vet ikke helt hva jeg skulle gjort uten.. problemet er bare at gutta gjerne vil at vi skal ta den av..

Kom til å tenke på noe jeg har hørt fra noen gutter/menn: "Det er det samme med puppene bare jeg får ta på dem!" og "Liker jeg dama, liker jeg puppene hennes." Det viktigste for mange gutter er altså at BH'en kommer av og at man får nyte kvinnens nakne kropp, ikke at man har de flotteste puppene i verden. Det mest frigjørende jeg har sett var en voksen jente som satt helt naturlig med de minste puppene jeg har sett, hun var ikke noe flau for å vise seg i bar overkropp eller naken. Jeg syntes det var kjempeflott og skulle ønske at flere jenter kunne godta sin egen kropp som den er. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjest_Anonym_*

Jeg har også vurdert et puppeløft, men det blir nok etter jeg får barn. Jeg mener mine pupper henger, men hvis brystvorten hadde pekt framover i stedet for nedover som de gjør nå, hadde jeg ikke brydd meg om hvor "tunge" puppene mine var. Det er brystvortene som ødelegger alt synes jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...