Isabelle_ Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 En av mine bestevenniner skal ha utdrikingslag snart og på slutten av kvelden skal vi være hjemme hos henne. Behøver forslag til diverse konkurranser vi kan ha
Isabelle_ Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #2 Skrevet 17. oktober 2009 Tenker på konkurranser som beat for beat og slike
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 En av mine bestevenniner skal ha utdrikingslag snart og på slutten av kvelden skal vi være hjemme hos henne. Behøver forslag til diverse konkurranser vi kan ha Lei inn stripper, herregud kvinne! Eller enda bedre, drikk henne god og full og ta henne med på byen for å finne henne en godt utstyrt mann som kan gi henne en siste kveld som hun vil sette pris på resten av livet
Isabelle_ Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 17. oktober 2009 Lei inn stripper, herregud kvinne! Eller enda bedre, drikk henne god og full og ta henne med på byen for å finne henne en godt utstyrt mann som kan gi henne en siste kveld som hun vil sette pris på resten av livet Ikke akkurat hva jeg var ute etter da. Selskapesleker o.l.
Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Ikke akkurat hva jeg var ute etter da. Selskapesleker o.l. Nei, men nå prøvde nå jeg faktisk bare å gi deg råd så du slapp å gi bruden et usannsynlig kjedelig utdrikningslag i stedet for et minne for resten av livet!
Gjest _Leela_ Skrevet 18. oktober 2009 #6 Skrevet 18. oktober 2009 Playstation med Singstar, Buzz, Guitarhero eller et dansespill kan jo slå ann. (Det er sikkert noen i bekjentskapskretsen som har et av spillene) Standardleken med at alle gjestene har med en gave med en spesiell betydning for deres forhold og så skal bruden gjette hvem det er fra og fortelle hvorfor hun tror det. Spør brudgommen masse spørsmål og så still bruden de samme for å se hvor "godt" de kjenner hverandre. Ellers er tipset å ikke lage for stramt program, når man samler en gjeng jenter og gir de litt godt å drikke så går som regel kvelden unna, men en eller to leker er det greit å ha i bakhånd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå