Gå til innhold

Kjekkaser i autoritetsyrker.

Gjest Pasienten/klienten/eleven

Fremhevede innlegg

Gjest Pasienten/klienten/eleven
Skrevet

Synes du at det er greit å være pasient,elev,klient osv når legen/tannlegen/psykologen/læreren/advokaten osv er kjekk å se på?

Eller er det flauere å kommunisere da?

Personlig foretrekker jeg å gå til kvinner eller uattraktive menn når jeg trenger proffesjonell hjelp eller veiledning.Dette har ingenting med mennene i autoritetsrollene å gjøre da folk stort sett er proffesjonelle,men heller det faktum at jeg ofte småforelsker meg i vedkommende autoritet og dermed blir "uproffesjonell" i pasient/klient/elevrollen min.Tenker mere over at jeg ikke må si "teite" ting og fokuserer mere på hvordan jeg ser ut osv selv om vedkommende man går til antagelig driter i det.Huffameg... :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elev hos kjekk lærer var bare stas. Hadde null sykefravær da vi hadde kjekkasvikar på ungdomsskolen ;)

Har aldri hatt behov for advokat, men hadde ikke gjort noe om han var kjekk. Når det gjelder leger så foretrekker jeg kvinnelige, da jeg ikke har noe ønske om å kle av meg for en fremmed mann om jeg ikke må.

Skrevet

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye. Jeg observerer det, og konsentrerer meg om det jeg er der for.

Skrevet
Jeg bryr meg egentlig ikke så mye. Jeg observerer det, og konsentrerer meg om det jeg er der for.

Jeg klarer ikke det...mister fokuset helt.Veldig dumt egentlig.Har noen her inne noen tips om hvordan man slapper av i sånne situasjoner?

Skrevet

Jeg tenker at selv om han er kjekk så er han nok... (Fyll inn noe uatraktivt). Da mister han litt av sjarmen. ;)

Av og til har jeg sagt noe usjarmerende for å føle at jeg har mistet all "sjanse" allikevel. Da er det lettere å slappe av eterpå. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...