Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre mer. Finner til stadighet bilder av andre jenter inne på pc til kjæresten min og han legger heller ikke så mye skjul på det. Skulle overføre bilder fra hardisken hans, da de samme bildene dukket opp igjen, som han tydeligvis har tatt vare på..I tillegg har han bilder, gaver, kort etc fra eks kjæreste liggendes framme. Når de har truffet hverandre har det blitt gode klemmer og intern humor mens jeg blir ståendes der som en komplett idiot, fullstendig oversett. Jeg var hjemme hos han noen timer før han skulle dra bort og bli borte i 2 mnd, da han plutselig får en melding som gjør at han oppfører seg rart. Det er fra eksen som vil møte han og det hele ender med at jeg blir sittende alene hjemme hos han mens han er med ho:s

Har tatt dette opp med han, men tydeligvis ikke nådd inn...

Noen gode råd??

Vi har forresten vært sammen i 2 år!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_MissCoverdale_*
Skrevet
Jeg var hjemme hos han noen timer før han skulle dra bort og bli borte i 2 mnd, da han plutselig får en melding som gjør at han oppfører seg rart. Det er fra eksen som vil møte han og det hele ender med at jeg blir sittende alene hjemme hos han mens han er med ho:s

Har tatt dette opp med han, men tydeligvis ikke nådd inn...

Noen gode råd??

Vi har forresten vært sammen i 2 år!

Akkurat det med at han velger å være med henne fremfor deg rett før han skal vekk så lenge, gjør at jeg har lyst å be deg slå opp. Jeg personlig hadde pakket tingene på dagen, kjæresten min skal sette meg foran det meste (i normale settinger selvsagt), og jeg gjør det samme i retur. Før kjæresten min reiste vekk ville han være med meg hele tiden. Og det samme når han er hjemme iblant, først er vi aleine med hverandre, så kommer familie og venner.

Til info så hadde jeg en kjæreste som din i tre år, og vet at det er vanskelig å bare gjøre det slutt, jeg brukte et halvt år på det. Men det var den lykkeligste dagen i mitt liv når det endelig var helt over, da fikk jeg endelig konsentrere meg om meg selv og alt jeg hadde lyst å gjøre. Han trygler meg den dag i dag om å ta ham tilbake og at han har endret seg. Mens jeg er superlykkelig i nytt forhold=) Ender som regel bra til slutt! lykke til

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det der hadde jeg ikke funnet meg i. Enkelt og greit. Han har jo veldig liten respekt og omtanke for deg, når han holder på sånn. Men hvis du godtar det, så kommer han garantert til å fortsette med det. Det er jo en vinn-vinn situasjon for han. Kjæreste hjemme og på flørter`n med de han ønsker, når han ønsker.

Jeg hadde satt hardt mot hardt. Enten kutter han ut andre jenter, eller så er det good bye.

Skrevet

Ærlig talt, vet du ikke hva som foregår her? Han setter henne over deg. Hvis du ikke vil være kvinnen i ditt eget forhold, er det bare å fortsette med ham...

Skrevet

Tror nok også at han der karen vil ha exn tilbake..

Skrevet
Tror nok også at han der karen vil ha exn tilbake..

Ja, det tror jeg også. Eller ihvertfall flørte med henne også. enig med de andre, dette ville jeg ikke funnet meg i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...