Gå til innhold

Syden i mai/juni

elvital

Anbefalte innlegg

Hvor anbefaler dere å reise en uke i mai/juni?

Tre voksne, 2 barn(3 og nesten 6 år). Bør være badeland i nærheten, og barnevennlig sier seg vel selv ;)

Noen som har tips? Lurer litt på Agia Marina eller Platanias på Kreta. Hvordan er det å være der med barn? Hvilken av byene ville dere valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tyrkia!! Tyrkerne er veldig glade i barn, gir hyggelig oppmerksomhet og strålende service. Vet ikke hvordan det er med badeland, men hotell med basseng og strand i nærheten bør vel funke? Tyrkia er dessuten langt billigere enn øvrige Europa. Jeg ville venta til sluttan på mai/begynnelsen av juni pga. temperatur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest_lill

Hei!

Jeg var selv i agia marina i mai/juni med mine foreldre for en god del år siden nå, da jeg var barn. Det var strålende temperatur og vær, men aldri har nok jeg og mine søstre kjedet oss mer på ferie! Barn blir fort lei av strand, og det var få eller ingen aktiviteter i nærheten. Husker vi dro på noen ganske lange bilturer for å finne noe for oss å gjøre. Du har ikke tenkt på kypros isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LopudLover
Hvor anbefaler dere å reise en uke i mai/juni?

Tre voksne, 2 barn(3 og nesten 6 år). Bør være badeland i nærheten, og barnevennlig sier seg vel selv ;)

Noen som har tips? Lurer litt på Agia Marina eller Platanias på Kreta. Hvordan er det å være der med barn? Hvilken av byene ville dere valgt?

Reis til Kroatia. Fly til Dubrovnik og reis ut til øyen Lopud. En fantastisk perle av en øy, bilfri og med en av Kroatias fineste sandstrender. Mer barnevennlig kan du ikke få det! Ingen badeland, men hva skal du med det i syden? - kun en kilde til sykdom spør du meg. Vi var der i midten av mai i år og hadde mellom 25-30 grader hver dag. Vannet var også deilig. På Lopud er stranden langrunn og flott. Du kan se mer en 500 bilder fra øya på gruppen Lopud på facebook. Det fins et norsk par som kan hjelpe med overnatting til en rimelig penge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Bettina_*

Sjekk nazar.no. De har flere flotte anlegg som nærmest er små byer i seg selv med masse aktiviteter for store og små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...