Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #1 Skrevet 17. oktober 2009 Lurer på om jeg skal prøve selv om jeg synes det høres tvilsomt ut med en stokk(?) på slep.. Noen som har prøvd? Morsomt?
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Stokk? Hva mener du? Har ikke prøvd det forresten, men har lurt på om jeg skal prøve meg på mandag. Er bare litt redd for at det blir for vanskelige kombinasjoner for meg. Har stort sett trent styrke og spinning de siste årene, og kjenner at jeg har kommer litt ut av det med aerobic og lignende.
LadyB Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kom nettopp hjem fra showdance nå synes det var utrolig morsomt! er jo litt dans og koordinasjon som skal til, synes det var som en vanlig rød time på sats! Det med stokken var jo nettopp det som var spennende - i tillegg ble det litt styrke for armene når man skulle svinge stokken rundt.... Dette skal jeg definitivt være med på igjen!
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #4 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg kom nettopp hjem fra showdance nå synes det var utrolig morsomt! er jo litt dans og koordinasjon som skal til, synes det var som en vanlig rød time på sats! Det med stokken var jo nettopp det som var spennende - i tillegg ble det litt styrke for armene når man skulle svinge stokken rundt.... Dette skal jeg definitivt være med på igjen! Så bra! Jeg rakk ikke timen i dag, men skal prøve neste gang. Stokken ja..bare man ikke skal "hoppe tau" med den og andre skumle saker?!
LadyB Skrevet 17. oktober 2009 #5 Skrevet 17. oktober 2009 Nei, nei, nei! De forventer ikke at folk er såå proffe! De er mer sånn løfting av stokk, gå rundt stokk osv. Anbefales til de som er glade i dansing uten at det blir for komplisert!
Gjest Zona Skrevet 17. oktober 2009 #6 Skrevet 17. oktober 2009 Jeg prøvde også Showdance i dag, og jeg likte det ikke. Jeg elsker dans og tar timer på danseskole i tillegg til å trene på sats. Likte ikke denne koreografien i det hele tatt, men det er ikke noe vanskelig, så det er jo bare å prøve det ut selv
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #7 Skrevet 17. oktober 2009 Jepp, er jo alltid noen som liker - liker ikke en time, så man må bare prøve. Sats afro er også veldig forskjellig på de to ulike timene her; den ene liker jeg, den andre ikke. Men godt å høre at man ikke skal utføre kunststykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå