sunflower87 Skrevet 20. oktober 2009 #21 Del Skrevet 20. oktober 2009 Black Diamond Brigades versjon av Diamond er mye bedre enn original versjonen til KISS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philipa Skrevet 20. oktober 2009 #22 Del Skrevet 20. oktober 2009 "Respect" er bedre med Aretha Franklin enn, orginalen, Otis Redding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. oktober 2009 #23 Del Skrevet 20. oktober 2009 Black Diamond Brigades versjon av Diamond er mye bedre enn original versjonen til KISS. Blasfemi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest piripiri utlogget Skrevet 21. oktober 2009 #24 Del Skrevet 21. oktober 2009 Også har Lillasyster en bedre versjon av Umbrella enn Rihanna:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 21. oktober 2009 #25 Del Skrevet 21. oktober 2009 Låta "Metal Heart" er mye bedre av Dimmu Borgir enn av Accept som har den originalt. Tipper flere her er enige med meg i det. Næhei! Accept ruler! Jeg syns Tori Amos sin "Famous blue raincoat" er bedre enn Cohen sin orginale også liker jeg Kate Bush sin cover av Rocket Man godt.. men jeg liker opriginalen veldig også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almond Kreitler Skrevet 26. oktober 2009 #26 Del Skrevet 26. oktober 2009 Procol Harum's "A whiter shade of pale" er spilt inn av discogruppa Munich Machine i 1978. Annie Lennox har også denne på sin merittliste, men ! stemmen til Chris Bennet på Munich Machine er rene killeren her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 27. oktober 2009 #27 Del Skrevet 27. oktober 2009 Har ikke funnet fram lenker, men "Nothing compares 2U" er bedre med Sinead O'Connor enn med The Family. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sunflower87 Skrevet 29. oktober 2009 #28 Del Skrevet 29. oktober 2009 Blasfemi! Hehe, ja det kan veldig godt være. Er veldig glad i KISS egentlig, men her synes jeg rett og slett at originalversjonen er litt tam i forhold til originalen (Ikke skyt meg nå er du snill) (waving the white flag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplefe Skrevet 29. oktober 2009 #29 Del Skrevet 29. oktober 2009 Så langt i tråden er jeg kun enig med h*n som sa at Lillasyster er flinkere enn Rihanna. Dimmu < Accept. Derimot er Dimmu sin versjon av Burn in hell mer funky enn twisted sister sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #30 Del Skrevet 29. oktober 2009 Jimi Hendrix sin versjon av "All along the watchtower" er bedre enn Bob Dylan sin etter min mening. U2 sin versjon er også bedre enn originalen. Og er bedre enn Tom Waits' versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå