Gå til innhold

Coversanger som er bedre enn orginalen

Gjest Keyser Soze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Låta "Metal Heart" er mye bedre av Dimmu Borgir enn av Accept som har den originalt. Tipper flere her er enige med meg i det.

Næhei! Accept ruler!

Jeg syns Tori Amos sin "Famous blue raincoat" er bedre enn Cohen sin orginale også liker jeg Kate Bush sin cover av Rocket Man godt.. men jeg liker opriginalen veldig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Procol Harum's "A whiter shade of pale" er spilt inn av discogruppa Munich Machine i 1978. Annie Lennox har også denne på sin merittliste, men ! stemmen til Chris Bennet på Munich Machine er rene killeren her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blasfemi! :overrasket:

Hehe, ja det kan veldig godt være. Er veldig glad i KISS egentlig, men her synes jeg rett og slett at originalversjonen er litt tam i forhold til originalen (Ikke skyt meg nå er du snill) :ironi: (waving the white flag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så langt i tråden er jeg kun enig med h*n som sa at Lillasyster er flinkere enn Rihanna. Dimmu < Accept. Derimot er Dimmu sin versjon av Burn in hell mer funky enn twisted sister sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jimi Hendrix sin versjon av "All along the watchtower" er bedre enn Bob Dylan sin etter min mening.

U2 sin versjon er også bedre enn originalen.

Og

er bedre enn Tom Waits' versjon.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...