wannabe Skrevet 28. oktober 2009 #41 Del Skrevet 28. oktober 2009 Og hvordan fikk han med isbjørner,pingviner,og kenguruer? Kunne han et sånn hemmelig lokkerop,eller noe? Eller reiste han og hentet noen eksemplarer først. Husker jeg ikke feil,så var vel Noa rundt 600 år,så an hadde jo god tid egentlig. Men det er rart han ikke nevner noe om en evt isbjørn/kenguru-ekspedisjon isåfall. Og det å passe på så ikke fuglene spiste insektene må ha vært et helvete. Hvertfall med tanke på at mannen var så gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #42 Del Skrevet 29. oktober 2009 Og hvordan fikk han med isbjørner,pingviner,og kenguruer? Kunne han et sånn hemmelig lokkerop,eller noe? Eller reiste han og hentet noen eksemplarer først. Husker jeg ikke feil,så var vel Noa rundt 600 år,så an hadde jo god tid egentlig. Men det er rart han ikke nevner noe om en evt isbjørn/kenguru-ekspedisjon isåfall. Og det å passe på så ikke fuglene spiste insektene må ha vært et helvete. Hvertfall med tanke på at mannen var så gammel. Du må ikke glemme at det var et prosjekt under Guds godkjennelse. Eller mener du at Gud kan utføre det enorme miraklet å skape alt levende, men ikke er istand til å bevare det? Det blir som de som tror at Gud var fullt i stand til å skape Maria, Jesu jordiske mor, men ikke klare å inseminere henne med en mannlig sædcelle. Det skulle det liksom bare være menneskene som klarer..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wannabe Skrevet 29. oktober 2009 #43 Del Skrevet 29. oktober 2009 Du må ikke glemme at det var et prosjekt under Guds godkjennelse. Eller mener du at Gud kan utføre det enorme miraklet å skape alt levende, men ikke er istand til å bevare det? Det blir som de som tror at Gud var fullt i stand til å skape Maria, Jesu jordiske mor, men ikke klare å inseminere henne med en mannlig sædcelle. Det skulle det liksom bare være menneskene som klarer..? Jeg mener at hvis gud kan utføre det enorme mirakelet å skape alt levende,som du sier,bare er slurvete,og lite forutseende,hvis han må sette igang en sånn aksjon mot alt han har skapt litt senere. Men at bare mennesker klarer å dikte opp noe sånt kan jeg være enig i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå