Rararara Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Når man ikke får svar på innbydelsene... hva gjør man? Skal man purre på svar etter SU dato, eller bare vente litt til? Jeg går vel litt ut fra at alle de som har fått innbydelse men ikke gitt lyd fra seg ikke er interresert i å komme.. da har jeg ikke lyst til å mase heller.
leirbål Skrevet 17. oktober 2009 #2 Skrevet 17. oktober 2009 Ring et par dager etter su datoen. Mange er veldig distre og kan glemme å svare. Andre tar det som en selvfølge at de kommer, og at dere forstår det. Så at de ikke svarer behøver ikke bety at de ikke vil komme. Og det er ikke mas. Men ring, ikke send meldin eller epost. Det er ikke alle som svarer på sånt samme uke som de leser det. Jeg tror de fleste brudepar på purre på svar fra noen av de inviterte. Vi måtte også gjøre det.
lilleGrethe Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Enig med leirbål, ta en ringerunde. Det har vært folk her inne før som har antatt at de som ikke svarer kommer, mens andre har antatt det motsatte. Uansett er det greit å få et klart svar.
Tante Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg ville ringt, sendt en e-post eller sms, en frist er en frist, men folk kan jo glemme seg.
Rararara Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. oktober 2009 Ja, jeg må vel ta kontakt for å få en bekreftelse. Føler meg bare så dum og masete som gjør det..vi skal ikke ha noen stor feiring så skjønner jo at folk ikke prioriterer det, men greit å få beskjed likevel..
hegejenta30 Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Det er mye som skjer i løpet av hverdagen for mange. Så jeg har full forståelse for at det er noen som har glemt å svare. Jeg ville sendt en melding eller ringt de som evt ikke har svart etter fristen for å svare har gått ut. Tror det er flere inviterte som vil føle det pinlig at de ikke har husket å komme med tilbake melding til deg.
lilleGrethe Skrevet 20. oktober 2009 #7 Skrevet 20. oktober 2009 Vi har selv nesten glemt å si ifra - invitasjonen ligger der, man har måneder på å svare, og så husker man det ikke akkurat når fristen kommer. Jeg tror vi ringte den dagen, men hadde vært fort gjort å glemme. Isåfall hadde jeg vært glad for en påminnelse, og heller vært unnskyldende for ikke å ha svart i tide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå