-Nikita- Skrevet 18. oktober 2009 #21 Del Skrevet 18. oktober 2009 På en lang, slank og brun dame kan den nok være lekker, men jeg tror de kriteriene bør være oppfylt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bresså21 Skrevet 18. oktober 2009 #22 Del Skrevet 18. oktober 2009 På en lang, slank og brun dame kan den nok være lekker, men jeg tror de kriteriene bør være oppfylt jeg er enig. ellos sparkjøp og lignende kataloger får mye til å se fint ut. når di bruker tynne modeller. mens i virkeligheten så er klerne formløse og ikke så flatterende på alle oss andre.. hehe dette gjelder egentlig alle reklamer! :@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 18. oktober 2009 #23 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kjempe fin! Jeg ville absolutt både kjøpt og brukt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. oktober 2009 #24 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg liker både mønstrete kjoler og det mange kaller bestemormønster, så lenge snittet er fint. Her er jeg både skeptisk til snittet (de draperingene på den ene hoften) og fargekombinasjonen. Jeg syns ikke det lyseblå var særlig fin som bakgrunnfarge for blomstene. Jeg syns dessuten det hadde vært mye bedre om blomstermønsteret var tydelig, framfor at det ser ut som en dårlig utskrift på en gammel printer. Jeg syns ikke kjolen var grusom, men jeg syns ikke den var direkte fin heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Incana_* Skrevet 5. november 2009 #25 Del Skrevet 5. november 2009 Jeg likte den ikke i det hele tatt. Synes rett og slett den var skikkeig kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sandbekken Skrevet 5. november 2009 #26 Del Skrevet 5. november 2009 synes egentlig den var søt, men førsteintrykket var tante.. Men herlighet, det kommer jo an på hvordan du kombinerer den med andre plagg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest milkyway Skrevet 5. november 2009 #27 Del Skrevet 5. november 2009 funky! jeg kunne gått med den i mer spraglende farger tilogmed, den var dødsrå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå