Gå til innhold

Hva synes du om denne kjolen?

Malaco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nattvette

Syns den var fin, men som andre har sagt, ikkje noe eg ville brukt selv. Men det er bare pga at fargen var feil og at eg ikkje bruker kjoler særlig mye heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest SmallTalk

Ikke helt min smak, og definitivt ikke noe jeg kunne kjøpt. Fargen og mønsteret liknet mistenkelig på noe bestemoren min kunne kjøpt. Snittet derimot, det var bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den har en fin fasong til en ung kvinne. Jeg personlig er veldig glad i tylipanformen... Fresh fargekombinasjon med grått og rosalilla:) Printet/mønsteret er litt irriterende for øynene for det ser ut som ett ufokusert bilde av blomster:S ser for meg at den kan passe til ett par enkle sølvfargede finsko og stilig oppsatt hår, og en stilig ring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har en fin fasong til en ung kvinne. Jeg personlig er veldig glad i tylipanformen... Fresh fargekombinasjon med grått og rosalilla:) Printet/mønsteret er litt irriterende for øynene for det ser ut som ett ufokusert bilde av blomster:S ser for meg at den kan passe til ett par enkle sølvfargede finsko og stilig oppsatt hår, og en stilig ring?

ja, kjolen ER spraglete. mønster og farge vil trekke oppmerksomhet og er i en litt "spraglete" stil. det er derfor jeg tror det kan være kult å kjøre på med ett par sølvfargede sko for å gjennomføre stilen. MEN svarte sko er også stilig. tror oppsatt hår er kulest til:) litt sommerlook har den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...