Malaco Skrevet 16. oktober 2009 #1 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpte denne kjolen i dag http://images.google.no/imgres?imgurl=http...sa%3DN%26um%3D1 Hva synes dere om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #2 Del Skrevet 16. oktober 2009 Veldig søt, men ikke noe jeg ville brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 16. oktober 2009 #3 Del Skrevet 16. oktober 2009 Not my cup of tea for å si det slik, men så vet jo ikke jeg noe om hvilken stil/ hvor gammel du er heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest transegut Skrevet 17. oktober 2009 #4 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den er så søt. skulle gjerne hatt den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 17. oktober 2009 #5 Del Skrevet 17. oktober 2009 Søt, men ikke noe jeg ville kjøpt til meg selv. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 17. oktober 2009 #6 Del Skrevet 17. oktober 2009 Syns den var fin, men som andre har sagt, ikkje noe eg ville brukt selv. Men det er bare pga at fargen var feil og at eg ikkje bruker kjoler særlig mye heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah_83 Skrevet 17. oktober 2009 #7 Del Skrevet 17. oktober 2009 Enig med de andre her. Søt kjole men ville ikke kjøpt den selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #8 Del Skrevet 17. oktober 2009 Tanteaktig mønster, men ungdommeligsnitt. Søte farger, men ikke noe jeg ville gått med. Jente, 25 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 17. oktober 2009 #9 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes kjolen var fin, men kanskje mer sommerkjole? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CookieMonster Skrevet 17. oktober 2009 #10 Del Skrevet 17. oktober 2009 Synes den var kjempefin jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. oktober 2009 #11 Del Skrevet 17. oktober 2009 Den var vel helt OK, men jeg ville ikke kjøpt den. Den blir for "voksen" for meg. Er 21 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ylva Virvla Skrevet 17. oktober 2009 #12 Del Skrevet 17. oktober 2009 Likte den ikke, mest pga stoffet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
investor Skrevet 17. oktober 2009 #13 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kul den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 17. oktober 2009 #14 Del Skrevet 17. oktober 2009 Ikke helt min smak, og definitivt ikke noe jeg kunne kjøpt. Fargen og mønsteret liknet mistenkelig på noe bestemoren min kunne kjøpt. Snittet derimot, det var bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 17. oktober 2009 #15 Del Skrevet 17. oktober 2009 Kult snitt, grelt mønster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 17. oktober 2009 #16 Del Skrevet 17. oktober 2009 Søt kjole, og kult snitt, men ikke noe jeg ville gått med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 17. oktober 2009 #17 Del Skrevet 17. oktober 2009 Søt kjole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 18. oktober 2009 #18 Del Skrevet 18. oktober 2009 Veldig bestemor, føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bresså21 Skrevet 18. oktober 2009 #19 Del Skrevet 18. oktober 2009 Den har en fin fasong til en ung kvinne. Jeg personlig er veldig glad i tylipanformen... Fresh fargekombinasjon med grått og rosalilla:) Printet/mønsteret er litt irriterende for øynene for det ser ut som ett ufokusert bilde av blomster:S ser for meg at den kan passe til ett par enkle sølvfargede finsko og stilig oppsatt hår, og en stilig ring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bresså21 Skrevet 18. oktober 2009 #20 Del Skrevet 18. oktober 2009 Den har en fin fasong til en ung kvinne. Jeg personlig er veldig glad i tylipanformen... Fresh fargekombinasjon med grått og rosalilla:) Printet/mønsteret er litt irriterende for øynene for det ser ut som ett ufokusert bilde av blomster:S ser for meg at den kan passe til ett par enkle sølvfargede finsko og stilig oppsatt hår, og en stilig ring? ja, kjolen ER spraglete. mønster og farge vil trekke oppmerksomhet og er i en litt "spraglete" stil. det er derfor jeg tror det kan være kult å kjøre på med ett par sølvfargede sko for å gjennomføre stilen. MEN svarte sko er også stilig. tror oppsatt hår er kulest til:) litt sommerlook har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå