Trine_Elise Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har vært i Goa og kan fortelle lit hva de sitter med igjen av inntrykk.. har lyst til å dra dit, men er ikke helt sikker ennå. Kan du overtale meg?
Gjest Agra Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har vært i Goa og kan fortelle lit hva de sitter med igjen av inntrykk.. har lyst til å dra dit, men er ikke helt sikker ennå. Kan du overtale meg? Fantastisk sted, men jeg anbefaler Sør-Goa....et paradis rett og slett med endeløse flotte sandstrender, nesten folketomme. Meget blid og vennlig personal på hotellet. Var der jul/nyttår for noen år siden, dro med fly opp til Mumbai(Bombay) 2-3 dager, og fikk se fattig-India på sitt verste. Skal garantert tilbake en gang!
Gjest padawan Skrevet 17. oktober 2009 #3 Skrevet 17. oktober 2009 jeg har planer om å reise til Goa men det blir nok ikek tidligst før i 2011. gleder meg veldig til å dra dit.
Gjest Buuuhh Skrevet 20. oktober 2009 #4 Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Innlegget er slettet. Iht. KG`s regler. Strix, mod Endret 21. oktober 2009 av Strix
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå