Gjest Gjest_tulipan_* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Noen som har erfaring med å kjøpe brudekjole på nettet fra USA? Vet om gode nettsider? På jakt etter en Maggie Sotero-kjole men vanskelig å finne frem i jungelen!
Sunshine Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Ebay er en slager. Men skal du ha ekte eller fake kjole? Du ser fort på prisen på ebay om den er ekte eller ikke.
Anglofil Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Ebay er en slager. Men skal du ha ekte eller fake kjole? Du ser fort på prisen på ebay om den er ekte eller ikke. Vel, jeg kjøpte kjolen på eBay til 1000 kr, og selv om den ikke er "fake kjole", synes jeg den faktisk er finere enn "ekte vare", om jeg skal kalle den det. Var i nydelig silke og flotte detaljer, så ingenting fake ved en ihvertfall. Anbefaler eBay på det varmeste. Mvh Yvonne
Gjest Cesillie Skrevet 8. april 2010 #4 Skrevet 8. april 2010 Noen som har erfaring med å kjøpe brudekjole på nettet fra USA? Vet om gode nettsider? På jakt etter en Maggie Sotero-kjole men vanskelig å finne frem i jungelen! SVARER TIL DEG: Hei jeg har inge gode nyheter og brudekjole salg gjennom Ebay. Er du heldig får du brudekjolen men svært mange har blitt lurt å aldri fått noen kjole. My Wedding Dream (www.dinmote.net) har kjoler fra USA. TRor nesten alle er der ifra untatt Mona kolleksjonen. Jeg kjøpte min kjole Charlene der ifra! Helt utrolig kjole! :D Jeg kom med ett bilde som de sydde ut ifra som jeg ville ha den. Valgte en annen farge og litt smått fordi jeg ville det selv. De har en stor aktiv fanklubb side på facebook My wedding dream og din mote heter den. Der kan du se alle aktive gjester som skriver og bare har godt å si. Nei jeg må si at En drøm er oppfyldt! jeg anbefaler det med det varmeste! Lykke til som brud! all lykke til deg.
MonThe Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 Hva med å kjøpe kjolen brukt i Norge?? Jeg var superheldig, og fant min Magie Sottero kjole brukt på finn, til en svært billig penge, må renses, men ellers var den var i perfekt stand!:D Har prøvd den i dag sammen med forloveren min, og den var helt perfekt!!:D
Lillemams Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Søsteren min bestilte fra jkdress.com - utrolig nydelig kjole til den nette sum av 1500kr inkl. porto Hun gikk i butikk her hjemme, fikk prøve ut forskjellige, fant en hun likte. Maila navn og produsent av kjolen til jkdress og la ved mål. Fikk kjolen etter 3 uker og den er bare helt utrolig fin. Ser ikke at den er fake i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå