Gå til innhold

Skriv ned en flause/ pinlige øyeblikk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som vil dele litt flauser.

Jeg greide å skli på rompa, forann en barnehage, alle barna stilte seg opp mot gjerde å lo, til og med en kjekk barnehage onkel. Ikke rød i tryne da nei. Hehe. Hadde vært godt å høre at det ikke bare er jeg som er en kloms :)

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Nattvette
Skrevet

Driter meg egentlig sjeldent ut. Og eg svarer bare for å dra denne fram egentlig, men tråden burde ligget ett annet sted da..

• 8 måneder senere...
Skrevet

var helt edru og falt på det glatte gulvet i en bar med pepsi-flasken.... :skratte: Alle lo godt.

Skrevet

Skulle bli sleika av typen og plutselig kom det en liten smygerfis gitt, aldri vært så flau før.

Skrevet (endret)

da jeg mistet en stor flaske med pepsi max på gulvet i kassa på rema på en lørdag med mange kunder i kø, hvor spruten sto ut av flaska og traff kassadama og noen kunder og meg selv selvsagt. ikke bedre var det da bare jeg og venninna mi var de eneste som lo..heh.. :sjenert:

Endret av Troilltøva
Skrevet

En stund siden, er vel ca 2 år siden. Jeg hadde kjøpt min første vibrator, som lå i den øverste nattbordskuffen min. Eksen min var på jobb og jeg hadde fri fra skolen. Nattbordet mitt, eller det er egentlig en gammel liten kommode, er veldig vinglette og ustabil. Klokka var vel halv 10, på morgenen, og katten kom inn, dere vet jo katter, de smyger seg inntil alt. Ja, hun dulta bort i kommoden min, og vibratoren "gikk av". Sånn hard vibrator, i en skuffe laget av tre. Jeg våknet brått og ante ikke hvor lyden kom fra, Mamma kom løpende ned trappa, og da skjønte jeg det. Jeg skubba igjen døra og sa til henne at: ehm, jeg fikser det, det er ***** sitt (eksen)..

DET var pinlig. Hun sa ingenting og har ikke sagt noe om det, så jeg tror hun skjønte hva det var :fnise:

• 3 måneder senere...
Skrevet

en dame falt i en liten nedoverbakke utenfor tbanen i går. Jeg stod på innsiden, og gliste, det var jo helt komisk, men glemte at det er ekko inni den store hallen. Hun reiste seg opp å så styggt på meg.

Hun hørte det visst, og jeg stod alene der inne å ventet på en buss. Jeg bare tørket av meg gliset å snudde meg, som om det var noe andre :gjeiper:

• Liker 1
  • 3 år senere...
Skrevet

Jeg opplevde noe sært. Og en smule flaut.

Det var en dag jeg skulle til frisøren, og jeg var litt seint ute til timen jeg hadde. Frisøren jeg har gått til har alltid holdt til i 2 etasje i et hus, med en cafe under, - heldigvis ikke så langt fra der jeg bodde. Så jeg løp så fort jeg klarte, kom bort til huset og løp opp trappen (som er plassert på utsiden). Jeg REV opp døra og trødde inn... Det første som slo meg, var at hele salongen var blitt til en stue i typisk "gammel-dame-stil". Og rett foran meg på andre siden av rommet, satt nettopp en gammel dame og så veeeldig sjokkert på meg fra lenestolen. Jeg fikk ikke tid til å reagere før 7-8 pølsehunder kom løpende mot meg.
"IKKE SLIPP UT HUNDENE!" skrek dama - og hundene bykset forbi meg ut døråpningen, med dama panisk løpende etter.

Frisørsalongen hadde tydeligvis flyttet, og den stakkars gamle dama (og de 7-8 pølsehundene) hadde flyttet inn.

Skrevet

Hadde stasa meg litt opp før jobb en gang, og hadde på meg støvletter med litt hæler.. Var vinter ut is på bakken, så når jeg skulle gå til bussen ble jeg av åpenbare grunner våt under skoene. Bussen kom, jeg klatra på, og nesten før jeg en gang hadde rukket å betale begynte bussen å kjøre igjen, noe som resulterte i at jeg rakk å ta to skritt før de våte skoene mine, uten spor under, tok med meg på en rutsjetur nedover midtgangen på bussen, reisen endte i trappa og jeg landa grasiøst på ræva. Alle ble helt stille, det var som å være i et vakuum, og jeg lå bare der og lurte på hvafaen det var som skjedde, før noen plutselig bryter ut i hysterisk latter. Var ikke akkurat veldig høy i hatten når jeg snubla meg bort til et ledig sete etterpå.

Og så er jeg dronninga av distré, så jeg glemte en gang å kle på meg før jeg gikk ut. Åpna ytterdøra, hilste stort på naboen, tok en rask u-sving og gjemte meg i senga resten av dagen. Er veldig glad for at jeg i det minste hadde på meg ei lita tskjorte over stringen om ikke annet. Har konsekvent brukt boksere og hotpants hjemme etter det.

• 4 uker senere...
Gjest _LilleMy
Skrevet

Bestilte pizza og var alene hjemme hos min daværende kjæreste. Pizzabudet kunne ikke levere før om en times tid, så jeg tok meg en tur ut og låste døren. Gikk tilbake, og skulle låse opp døren. Jeg fikk den ikke opp, det var helt umulig! Så kom pizzabudet, og han fikk den heller ikke opp. Pengene lå jo inne. Så måtte jeg ringe en venninne, hun kjørte opp og fikk opp døren med en gang :fnise: Jeg blir sjeldent flau, men dette var ille! Heldigvis var pizzabudet tålmodig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...