LilleSol Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hm, skulle stripe håret mitt idag. Har fra før en mørk brun farge, og i stedet for å farge etterveksten mørk igjen, tenkte jeg at jeg skulle stripe det, slik at jeg med tid og stunder kunne få tilbake min noe lysere brune farge! Men: Det skjedde absolutt ingenting! Har farget og stripet og herjet med håret tidligere, og har alltid fått bra resultat. Men denne gangen har jeg ikke fått en eneste stripe? Ikke lysere, nada. Kan jeg ta med produktet tilbake til forhandler? Vet jeg gjorde alt riktig! Og ja, jeg vil forsøke hjemme først. Økonomien tillater ikke frisør pr i dag.
Zzyzx Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg sendte en gang klage direkte til importør/produsent via mail, og det hjalp, det. Klaget på en rødfarge som ikke ble skikkelig rød, og jeg fikk tilbake to pakker med samme fargenummer og en sjampo og en balsam for farget hår.
Linda29 Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Kanskje håret ditt ikke tar mer farge. Har opplevd 1 gang at det ikke skjedde noe, og det var skuffende. Husker ikke hvilket merke jeg brukte da, mulig det var Nutrisse, den grønn gule pakningen.
Gjest Venetia Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Du kan jo alltids prøve. Det verste som kan skje er at det ikke fører noen vei.
LilleSol Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. oktober 2009 Da prøver jeg det i morgen! Vil tro at håret mitt burde kunne blekes, selv om det er farget fra før! Irriterende, jeg som var såå flink og nøye denne gangen. Takk for tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå