Gjest Marlo Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Ja endelig er sesong 6 i gang. Noen favoritter så langt? (ja det er jo litt tidlig etter bare förste audition, hehe) Selv likte jeg god hun jente med mörkt, kortklipt hår og en gul, söt kjole på seg (Paula ett-eller-annet), desverre fikk vi ikke sett så mye av henne, men hun var jo kjempesöt Gleder meg allerede til neste episode - ELSKER So You Think You Can Dance!
Poppzy Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Farsken.. Det glemte jeg helt. Jeg ser det går i reprise i morra kl. 13.50. Gleder meg
Gjest Keyser Soze Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Ja endelig er sesong 6 i gang. Noen favoritter så langt? (ja det er jo litt tidlig etter bare förste audition, hehe) Selv likte jeg god hun jente med mörkt, kortklipt hår og en gul, söt kjole på seg (Paula ett-eller-annet), desverre fikk vi ikke sett så mye av henne, men hun var jo kjempesöt Gleder meg allerede til neste episode - ELSKER So You Think You Can Dance! Hun var den som stod ut mest for min del også. Jeg gleder meg til vi får se mer av henne. Syntes også at auditionen til stepperen Ryan Kasperzak var veldig god. Likte veldig godt opplegget hans uten musikk. Det var veldig kunstnerisk. Ellers så er jeg redd for at TVN klipper bort veldig mye av materialet fra de amerikanske episodene. Det har de i alle fall gjort de siste sesongene. Tror derfor at jeg heller laster ned episodene og ser dem i sin helhet.
Gjest Keyser Soze Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Selv likte jeg god hun jente med mörkt, kortklipt hår og en gul, söt kjole på seg (Paula ett-eller-annet), desverre fikk vi ikke sett så mye av henne, men hun var jo kjempesöt Tror jeg allerede har en tidlig favoritt Håper også at Alex James fra i fjor blir med i år. Det har han som dommerne så gjerne ville ha med, men som ikke fikk lov fordi ballettkompaniet han danset for ikke ville gi slipp på ham. Ellers er det trist at Natalie Reid ikke prøver seg i år. Synes at hennes auditioner i tidligere sesonger har vært helt spektakulære. Det er egentlig helt utrolig at de aldri har klart å finne plass til henne blant topp 20. Men jeg håper vi får se hun her fra i fjor igjen: http://www.youtube.com/watch?v=KH88gUYDNXg...feature=related
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Det er enkelte jeg har lagt mer merke til enn andre, folk som flyr når de hopper osv, men jeg har ikke bitt meg merke i noen navn ennå. Hvem som er min hovedfavoritt forandrer seg alltid i løpet av sesongen, etter hva de leverer fra gang til gang. Forrige sesong hadde jeg Ade og Kayla som favoritter, men så forsvant de så fort. Ade tapte seg i forhold til de andre, men Kayla syntes jeg var nydelig og dødsflink i alt. Hun hadde jeg ansatt på flekken om jeg trengte noen til et danseshow. Jeg elsker også So You Think You Can Dance! :rødme: Og jeg synes at de er så mye flinkere til å lage det programmet enn dem som lager Dansefeber... Liker så godt Nigels tilbakemeldinger, han er alltid rolig, streng, men rettferdig og de er så mye mer positive og engasjerte når de ser noe de virkelig liker. I Norge sitter de bare og griner hvis de ser noe fint. Er ikke så overbegeistret for Mia Michaels, hun har vært urettmessig negativ mot flere deltakere i auditionrundene og har måttet bite i seg kommentarene sine når det viser seg at de kommer langt allikevel (som Brandon i forrige sesong). BTW ser jeg ikke på Skal vi danse, for det er jo det samme sesong etter sesong, mens So You Think You Can Dance har store variasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå