Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en aldersforskjell på 9 år veldig mye? (hun 19-han28)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De samme spørsmålene igjen og igjen og igjen og igjen......

Om en aldersforskjell på 19 og 28 er mye?

Den er svært liten om han er faren hennes. Da var han bare 9 år da han ble pappa :nei:

Regner med at du tenkte forhold?

JA det er mye om hun oppfører seg som om hun er 13, og du som om du er femti. Mye fordi? Fordi da vil dere trolig oppleve en svært stor forskjell i hvor dere befinner dere mentalt, planmessig osv.

NEI, ikke mye om dere merker at dere har mye felles felles som dere kan bygge på.

Er dere forelsket i hverandre? Prøv da vel! Noen rekasjoner fra samfunnet tror jeg ikke man får lenger på slik aldersforskjell.

Gjest Gjest_linn_*
Skrevet

jeg synes ikke det er det.

en vennine av meg er 20 og hun er sammen med en på 31

Skrevet

Mye i forhold til hva? Du lurer på om andre synes det er mye da eller? Noen synes jo sikkert det, men det spiller vel ingen rolle med aldersforskjell så lenge man trives sammen. Når man er 19 og 28 år så er man jo gammel nok til å bestemme slikt selv;) Begge mine besteforeldrepar har det vært 10-11 år i mellom så i forhold til det er jo 9 år mindre. Personlig synes ikke jeg det gjør noe med aldersforskjell så lenge det er innen rimelighetens grenser. Er ene parten VELDIG ung i forhold synes jeg kanskje det blir litt på kanten. (Typ 70åra sammen med en i 20 åra.. finnes jo noen av de og) Også reagerer jeg kanskje litt der den ene er veldig ung, da typ under 16 og andre er en del år eldre. Men i dette tilfelle er det jo ikke slikt så jeg synes 19 - 28 er helt greit jeg :)

Skrevet

Okei, ja, tenkte i forhold til forhold :)

Bare lurte litt på reaksjoner fra folk flest. Her virker det jo som om det går bra, får håpe det gjør det irl også! :)

Skrevet

Det er 9 år mellom min samboer og jeg. Vi ble ilag da jeg var 20 og han 29. Vi har ikke fått noen dårlige tilbakemeldinger, ikke som vi har fått hørt ivertfall ;) Men her har det gått kjempefint :) Så lykke til, så lenge dere er på samme sted mentalt så går nok dette bra :)

Gjest Venetia
Skrevet

Haha.. Jeg er 19 og min kjære er 28.

Det går fint.

:)

Skrevet

Jeg holder på med en som er 34, er 19 selv. Han er godt etablert i jobb og har en datter på 4 år(som ikke bor der fast vel og merke) men ingenting av dette er noe problem... Vi har felles interesser og er egentlig veldig like. :) Har fått litt tulle-kommentarer fra hans/mine venner, men våres tilfelle er et eks. på at alder bare er et tall ;) Man kan benekte følelsene fordi man skal ta hensyn til alder som et problem, så 9 år vil jeg ikke si er mye. Kommer helt ann på det mentale, som folk har nevnt her. :)

Skrevet

Da jeg var 18 ble jeg sammen med en på 27. Det holdt ganske lenge, og ble slutt av andre grunner enn aldersforskjellen. Den var sjelden noe tema i det hele tatt, og jeg kunne godt tenke meg en litt eldre mann igjen.

Skrevet

Alder trenger ikke ha betydning om man har felles interesser og er på "samme sted i livet" tenker jeg..

Selfølgelig går det en grense, men den må man jo kjenne på selv.. Alt etter hva man ønsker med livet, med tanke på å stifte familie osv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...