Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Nå har jeg saumfart alle skobutikker her i byen etter et par brune støvletter, men finner ingen jeg liker! Har lett i nettbutikker også.Kan jo bli frustrert av mindre... Ønsker meg noen litt røffe, helst nesten flate støvletter. Gjerne med for og nedbrettkant øverst. Noen som har noen gode tips?
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 De har noen sånne på Eurosko eller Skoringen. Har du sett på nettsidene deres?
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har ikke sett på nettsidene deres, men var på både Euro Sko og Skoringen i ettermiddag. Fant ingen som var helt min smak, dessverre. Men takk for tips
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Ta en titt på nettsidene. De har mye der som du kan spørre om de kan bestille inn. Ikke alt de har i butikkene. Noen butikker har veldig kjedelige sko. Vært inne på www.lillevinkelsko.no og sett der?
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Kikket på nettsidene nå, og fant faktisk flere par jeg likte veldig godt Lillevinkel hadde mange fine, men det var ganske stive priser på en del av de. Tusen takk for hjelp
Miko Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Da har du sikkert allerede sett på websidene til Eurosko - de har virkelig bra utvalg av slike støvletter i høst. Ellers er det noen på brandos (tragisk nettside, men...)Eller kanskje du finner noen på shoe-shop.
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Shoe-shop hadde en del fine. Takk for tipset Fant et par jeg virkelig falt for på Skoringen sine nettsider. Jeg var på begge Skoringen-butikkene som er her, men ingen av dem hadde dette paret Lurer på om de bestiller de for meg, hvis jeg finner ut hva modellen heter?
Miko Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Shoe-shop hadde en del fine. Takk for tipset Fant et par jeg virkelig falt for på Skoringen sine nettsider. Jeg var på begge Skoringen-butikkene som er her, men ingen av dem hadde dette paret Lurer på om de bestiller de for meg, hvis jeg finner ut hva modellen heter? Det tror jeg helt sikkert de gjør. Hvis de finnes i sortimentet deres er det jo bare for dem å få dem tilsendt fra en av de andre butikkene i kjeden, evt. fra hovedlager. Evt. så kan du google skomerke/artikkelnr. og se om du får noen treff på nettsider som selger dem.
Violetsky Skrevet 16. oktober 2009 #9 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har nylig kjøpt meg et par brune på DNA, 599 eller 699 kr (husker ikke helt). J***I gnagsår den første dagen pga litt smal hæl, men det gikk over etter en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå