Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til noen gode ansiktskremer/anti-rynkekremer til en dame på 55 år. Hun har normal hud, men bruker ikke noen spesielle merker. Det går stort sett i Nivea et-eller-annet, eller andre "billig-merker".

Tenkte på å gi henne en god ansiktskrem i julegave, da jeg vet hun blir glad for det, men jeg aner jo ikke hva jeg skal kjøpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg trenger tips til noen gode ansiktskremer/anti-rynkekremer til en dame på 55 år. Hun har normal hud, men bruker ikke noen spesielle merker. Det går stort sett i Nivea et-eller-annet, eller andre "billig-merker".

Tenkte på å gi henne en god ansiktskrem i julegave, da jeg vet hun blir glad for det, men jeg aner jo ikke hva jeg skal kjøpe..

hei:)

Jeg anbefaler vertfall Babor sin Advanced Biogen:) gir godt med fukt og er en regenerende dagkrem med antirynke effekt

Skrevet

Henger meg på her, da jeg også har tenkt på dette som julegave.

Hvor kjøper man den kremen du anbefaler ovenfor, Mari4ever?

Skrevet
Henger meg på her, da jeg også har tenkt på dette som julegave.

Hvor kjøper man den kremen du anbefaler ovenfor, Mari4ever?

Denne kremen er god på moden hud som trenger det meste.

Babor er bare hudpleie som du får kjøpt på utvalgte hudpleie-salonger. Hvor bor du hen? kan kanskje hjelpe deg med hvilken salong der du bor du kan få kjøpt denne serien=)

Skrevet

Bor i Hordaland, Bergen..

Men skal kanskje til Haugesund om ikke så lenge visst de har noe der?

Hva ligger prisen på disse ¨produktene?

Takk for svar, forresten!! ;)

Skrevet

Hvis du eventuelt søker på hudpleie salonger i Haugesund, så finner du sikkert ut av hvilke salonger som fører Babor:)

serien ligger på fra 200-500 kr. tror ca 500 kr for en krem. de er litt dyre, men er effektive=)

Skrevet

Clarins Super Restorative Day Cream er et fint alternativ til noen i 50-årene så lenge huden ikke er utpreget tørt/fet/sensitiv osv.

Rundt jul kommer det gavepakker fra Clarins med både dagkrem, nattkrem og serum i denne serien - som er tilpasset hud i 50-årene.

Jeg vet at mange av mine kunder satte pris på den hvertfall. Spør i en hudpleiesalong/parfymeri om en vareprøve! :)

Skrevet

stemmer for babor, jeg også, de er supre!

men de er dyre, 50 ml koster ca. 600 kr.

kjøp dem på ebay, da får du tak i "professional use only"-boksene som er på 200 ml og som selges for ca 500 kr. :)

min mor er 55, og hun elsker noen av produktene til babor. jeg er 30, og jeg elsker dem, jeg og :)

Skrevet

I Haugesund selger de babor produkter på Haugesund Hudpleie klinikk:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...