Gjest Gjest_Gulltopp_* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hvordan blir din julekjole/ditt juleantrekk? Jeg har lyst på en (eller to) fra Container.
pusla Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg hadde et litt vilt øyeblikk her i høst hvor jeg falt pladask for en silkekjole fra Day Birger Mikkelsen. Denne bruker jeg så ofte jeg kan til pyntede anledninger i høst, og den blir nok også den selvfølgelige kjolen til julaften.
fru hønemor Skrevet 18. oktober 2009 #4 Skrevet 18. oktober 2009 Bunad for mitt vedkommende. Mvh Yvonne Bunad? Hm, det har jeg aldri hørt om folk som har brukt på juleaften. Men kjemefint å få en ekstra anledning til å bruke bunad, i tillegg til 17. mai! Min julekjole blir nok like kjedelig som alltid. Et svart skjørt og sikkert en rød skjorte... Nei vent.... i år vil jeg kjøpe en ordentlig kjole! Den skal være grønn, tror jeg! Eller lilla... Kler ikke primærfarger, og hadde det gått an å drepe farger, ville svart fått det første skuddet. LEI! 1
Gjest emmeline Skrevet 18. oktober 2009 #5 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg er ikke helt sikker enda, men jeg har veldig lyst på en lilla kjole. Hvis ikke jeg finner det blir det en smaragdgrønn silkekjole jeg har.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2014 #6 Skrevet 25. november 2014 Hva er HOT nå?Anonymous poster hash: 3f471...191 Anonymous poster hash: 3f471...191
IreneUtålmodig Skrevet 26. november 2014 #7 Skrevet 26. november 2014 Ble en fra zalando, svart lang med litt gjennomsiktige blonder på siden
MarianneE Skrevet 26. november 2014 #8 Skrevet 26. november 2014 Aner ikke. Blir noe av det som henger i skapet- i år som i fjor, og året før der....
Gjest Nosoul Skrevet 26. november 2014 #9 Skrevet 26. november 2014 Jeg aner ikke Skal ut på reise nå, så håååper jeg finner en da. Har lyst på enten en som er marineblå eller rød. Hva tror dere blir penest?
Puny Skrevet 26. november 2014 #10 Skrevet 26. november 2014 Jeg aner ikke Skal ut på reise nå, så håååper jeg finner en da. Har lyst på enten en som er marineblå eller rød. Hva tror dere blir penest? Kommer jo helt an på det da... Hva du kler, hvilke andre anledninger du kunne tenke deg å bruke kjolen. Rød kan fort bli litt for "julete," samtidig kan det jo være superelegant med den rette rødfargen. marineblå er alltid safet og fint
Gjest Nosoul Skrevet 26. november 2014 #11 Skrevet 26. november 2014 Kommer jo helt an på det da... Hva du kler, hvilke andre anledninger du kunne tenke deg å bruke kjolen. Rød kan fort bli litt for "julete," samtidig kan det jo være superelegant med den rette rødfargen. marineblå er alltid safet og fint Ja har tenkt på det at en rød kjole kan bli "to much" så jeg vet ikke helt! Kan jo nevne at jeg er ganske blek i huden og har rødt hår. Men er ikke av de med masse små fregner på hele kroppen. Den er bare litt blek Kanskje det blir marineblå da.. hmmm! Vanskelig dette her.. 1
smygende_lodde Skrevet 26. november 2014 #12 Skrevet 26. november 2014 Ja har tenkt på det at en rød kjole kan bli "to much" så jeg vet ikke helt! Kan jo nevne at jeg er ganske blek i huden og har rødt hår. Men er ikke av de med masse små fregner på hele kroppen. Den er bare litt blek Kanskje det blir marineblå da.. hmmm! Vanskelig dette her.. Åååh, det fineste jeg ser er når redheads går i en classy rød kjole! Gjør det, gjør det :-D
Gjest Nosoul Skrevet 26. november 2014 #13 Skrevet 26. november 2014 Åååh, det fineste jeg ser er når redheads går i en classy rød kjole! Gjør det, gjør det :-D Må innrømme at jeg syns det er veldig pent selv!
Lizliz Skrevet 26. november 2014 #14 Skrevet 26. november 2014 Ville sagt blå jeg da til rødt hår superfint! 1
Gjest Nosoul Skrevet 26. november 2014 #15 Skrevet 26. november 2014 En kjole som er halvt rød og halvt blå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå