Gå til innhold

Årets julekjole

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gulltopp_*
Skrevet

Hvordan blir din julekjole/ditt juleantrekk?

Jeg har lyst på en (eller to) fra Container.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde et litt vilt øyeblikk her i høst hvor jeg falt pladask for en silkekjole fra Day Birger Mikkelsen. Denne bruker jeg så ofte jeg kan til pyntede anledninger i høst, og den blir nok også den selvfølgelige kjolen til julaften.

Skrevet

Bunad for mitt vedkommende. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet
Bunad for mitt vedkommende. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Bunad? Hm, det har jeg aldri hørt om folk som har brukt på juleaften. Men kjemefint å få en ekstra anledning til å bruke bunad, i tillegg til 17. mai!

Min julekjole blir nok like kjedelig som alltid. Et svart skjørt og sikkert en rød skjorte... :sukk:

Nei vent.... i år vil jeg kjøpe en ordentlig kjole! Den skal være grønn, tror jeg! Eller lilla... Kler ikke primærfarger, og hadde det gått an å drepe farger, ville svart fått det første skuddet. LEI!

• Liker 1
Gjest emmeline
Skrevet

Jeg er ikke helt sikker enda, men jeg har veldig lyst på en lilla kjole. Hvis ikke jeg finner det blir det en smaragdgrønn silkekjole jeg har.

• 5 år senere...
Skrevet

Hva er HOT nå?

Anonymous poster hash: 3f471...191

Anonymous poster hash: 3f471...191

Skrevet

Ble en fra zalando, svart lang med litt gjennomsiktige blonder på siden

Skrevet

Aner ikke.

Blir noe av det som henger i skapet- i år som i fjor, og året før der....

Skrevet

Jeg aner ikke :bond:
Skal ut på reise nå, så håååper jeg finner en da. Har lyst på enten en som er marineblå eller rød.
Hva tror dere blir penest? :)

Skrevet

Jeg aner ikke :bond:

Skal ut på reise nå, så håååper jeg finner en da. Har lyst på enten en som er marineblå eller rød.

Hva tror dere blir penest? :)

Kommer jo helt an på det da... Hva du kler, hvilke andre anledninger du kunne tenke deg å bruke kjolen. Rød kan fort bli litt for "julete," samtidig kan det jo være superelegant med den rette rødfargen. marineblå er alltid safet og fint :Nikke:

Skrevet

Kommer jo helt an på det da... Hva du kler, hvilke andre anledninger du kunne tenke deg å bruke kjolen. Rød kan fort bli litt for "julete," samtidig kan det jo være superelegant med den rette rødfargen. marineblå er alltid safet og fint :Nikke:

Ja har tenkt på det at en rød kjole kan bli "to much" så jeg vet ikke helt! :sjokkert:

Kan jo nevne at jeg er ganske blek i huden og har rødt hår. Men er ikke av de med masse små fregner på hele kroppen. Den er bare litt blek :P

Kanskje det blir marineblå da.. hmmm! Vanskelig dette her..

• Liker 1
Skrevet

Ja har tenkt på det at en rød kjole kan bli "to much" så jeg vet ikke helt! :sjokkert:

Kan jo nevne at jeg er ganske blek i huden og har rødt hår. Men er ikke av de med masse små fregner på hele kroppen. Den er bare litt blek :P

Kanskje det blir marineblå da.. hmmm! Vanskelig dette her..

Åååh, det fineste jeg ser er når redheads går i en classy rød kjole! Gjør det, gjør det :-D

Skrevet

Åååh, det fineste jeg ser er når redheads går i en classy rød kjole! Gjør det, gjør det :-D

:rodme: Må innrømme at jeg syns det er veldig pent selv!

Skrevet

Ville sagt blå jeg da til rødt hår ;) superfint!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...