Gå til innhold

Hvilke SEXY vaner har kjæresten din?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Nysgjerrig_*
Skrevet

Alle har vi vel noen søte små (u)vaner, og min erfaring er at alt mulig kan komme inn under den kategorien.

Kjæresten min synger alltid en helt latterlig teit sang for meg etter vi har hatt sex. Ikke har han noe særlig til sangstemme heller, men jeg elsker det! Og synes det er ganske sexy av en eller annen grunn. Han sang denne helt utav det blå etter første gang vi hadde sex, og slik har det fortsatt...

Ellers liker han å plage meg ved å putte lillefingen inni nesen min, kile meg til eg ler ukontrollert og lager en sånn snorkelyd( :tristbla: ) som han syns er helt fantastisk morsom. Plagsomt - absolutt, søtt - ja det også :)

Hvilke sexy og/eller søte vaner har din kjære?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han blunker til meg. Enkelt triks, men det funker for meg...

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det mest sexy kjæresten min gjør, som får meg helt mo i knærne, er at han kommer og tar rundt meg når jeg står ved kjøkkenbenken og lager mat eller noe sånn.

Også har han et helt spesielt blikk som jeg bare blir helt matt av *sukk*

Skrevet

Kjærsten min kan finne på å bare løfte meg opp og bære meg inn på soverommet i senga, helt uten vidre, og uten å forlange sex, selv om det gjerne ender med det :lur:

Skrevet

* Han kysser meg ømt i nakken.

* Når han våkner om morgenen, vi han alltid 'snuggle', dvs å legge seg inntil meg og holde rundt meg. Koselig. :)

* Jeg elsker når han lager mat til meg! Sexy, hehe.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Min kommer også å holder rundt meg ved kjøkkenbenken. Kiler like mye i magen hver gang :) Han har også et fantastisk blikk som sier alt noen ganger, og når han plutselig ut av et blå sier: Jeg vil knulle deg, DA er jeg ikke vanskelig å be ;)

Skrevet

Tja, det finnes sikkert mange ting, men vanskelig å komme på sånn på rams, hehe.

Elsker jo at han kröller tärne og stönner hver gang jeg bare klör ham på ryggen, eller stryker ham i nakken.

Eller når han kysser meg i nakken.

Syns det er plagsomt at han hele tiden skal klå på puppene mine, men ville egentlig ikke värt det foruten, haha.

Skrevet

* Hjertet mitt smelter når han bluker til meg. Blir som en nyforelska fjortiss og fniser som en drittunge :rødme:

* Han elsker lilletærna mine ( de er SMÅ ) så innimellom tar han tak i lilletåa mens han synger " tottiteeen tottiten, lille søte tottiten! " :ler:

* Når han har dusja, kommer han ut naken med hånkle-turban på huet og danser "sexy"(eller ikke) :fnise:

:sjenert:

Skrevet
* Hjertet mitt smelter når han bluker til meg. Blir som en nyforelska fjortiss og fniser som en drittunge :rødme:

* Han elsker lilletærna mine ( de er SMÅ ) så innimellom tar han tak i lilletåa mens han synger " tottiteeen tottiten, lille søte tottiten! " :ler:

* Når han har dusja, kommer han ut naken med hånkle-turban på huet og danser "sexy"(eller ikke) :fnise:

:sjenert:

Så UTROLIG søtt og morsomt! :ler:

Skrevet

Jeg er temmelig enkel: blunke, da rødmer jeg som et barn!

Ellers er han veldig glad i å vise frem kroppen, så i sommer så spise vi lunsj på verandane, der han "tilfeldigvis" tar av seg på overkroppen, mmmm.... så kan jeg nye synet mens vi spiser.

Andre ting han gjør er å ta "propellen" (hoppe opp og ned naken sånn at tissen snurrer rundt og rundt), kanskje mer komisk enn sexy da.

Skrevet

Det var mye søte ting her, skulle ønske mannen min hadde litt fler når jeg leste disse, men han holder også rundt meg når jeg lager mat, innimellom vartfall. Ellers kiler han meg på ryggen til jeg sovner, om kvelden og håret.

Skrevet
Andre ting han gjør er å ta "propellen" (hoppe opp og ned naken sånn at tissen snurrer rundt og rundt), kanskje mer komisk enn sexy da.

Det gjør min og!! :rødme: Jeg syns han er søt jeg...

Skrevet

Han elsker å kysse meg når vi er ute. Enten om vi sitter på restaurant, cafè og kino. Jeg er ikke så glad i å råkline men han får meg til å ikke tenke på det. Ikke når jeg er sammen med han.

Også er han kjempeflink til å kysse og jeg blir er helt mo i knærne. Det føles liker jeg siden det er lenge siden jeg har hatt det sånn med noen. Og han får meg alltid til å smile, uansett hvor sur eller irritert jeg er fra før.

Skrevet

Morsom tråd. Nå fikk jeg ekstra lyst på en kjæreste. :)

Skrevet

Hehe, det gjør min også! Glemte det i farten. Bare at vi kaller det helikopter :rødme:

Skrevet

Han har en ting som han pleier å gjøre for å få meg mo i knærne, og det er å se litt sexy på meg og sleike seg selv lett på leppene. Jeg bare digger det!

Og så er det faktisk sexy at han elsker dyr. :rødme:

Det er mer, men dette er de tingene som smelter meg helt.

Skrevet
Han har en ting som han pleier å gjøre for å få meg mo i knærne, og det er å se litt sexy på meg og sleike seg selv lett på leppene. Jeg bare digger det!

Dette gjør min også, og da blir jeg helt mo i knærne å smelter helt :rødme:

Skrevet

- Han ser på meg når han tror jeg ikke merker det, med en helt fortapt mine og et stort smil.. Da er han så søt!

- Når vi går tur må han alltid holde meg i hånda, det er så utrolig koselig.

- Han har et helt spesielt blikk som gjør meg helt skjelven.

-Han er verdensmester i å gi komplimenter og i å få meg til å føle meg vakker..

:rødme:

Å, så heldig jeg er!

Skrevet

Kjæresten min er veldig søt og har veldig mange søte vaner.

Hun

- blunker til meg.

- tar meg omtrent alltid på rumpa når jeg reiser meg.

- smiler nydelig med øynene når hun ser på meg.

- leier meg i hånda.

- kysser meg romantisk helt uventet og gjerne blant folk.

- koser masse med meg og gir meg utallige komplimenter.

- kler av meg med øynene i ny og ne.

:rødme:

Skrevet

For en fin traad! Jeg elsker gutter ;)

Kjaeresten min:

Ligger kliss inntil meg og og holder rundt meg hele natten.

Legger seg over meg naar han vakner.

Han kaller meg 'baby' (han er ikke norsk ;))

Han lager mat til meg.

Han skriver 'jeg elsker deg' paa speilet med tannkrem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...