Flax Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg trenger noen høye gummistøvler av kvalitet som ser litt "elegante" ut.... Er Hunter og Ilse Jacobsen eneste alternativ? Vil nødig kjøpe disse da det føles som å gå i uniform. "Alle" damer i en viss alder går i disse. Dessuten syns jeg kvaliteten på Ilse Jacobsen støvlene har endret seg negativt på de siste årene. Er som å gå med gele. Ingen hold i materialet. Kan ikke være noe særlig for foten.... Hunter har jeg ikke forsøkt, fordi de er dyrere og ikke engang foret. Forslag til andre støvler?
linel Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Henger meg på her, Ilse Jacobsen støvler ser man jo på de fleste damebein om dagen!
Chan Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Søstrene Jensen har visst støvler, men jeg har ikke sett/prøvd dem. Du kan jo ta kontakt med dem og spørre.
Pomeline Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Pleier å ha litt utvalg i støvler på DNA med forskjellige mønster på. Koster vel ca. 600 - 800 kr. eller noe. Merket er Killah.
Kitty_katt Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har turkise støvler fra Viking med støring foran som jeg syns er fine:) Hatt de i mange år nå fugerer supert:) Syns ikke noe om disse mote støvlene. ALLE har de, og ser mange som bruker de i fint vær også. Trodde støvler var for regnvær Også syns jeg de er kjedlige og ikke spesielt fine
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 16. oktober 2009 #6 Skrevet 16. oktober 2009 Viking har mange tøffe modeller! Jeg synes Fox er fin ( http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=83355 ) men Retro er også en kul variant. Tror de fleste sko- og sportsbutikker fører dem. Ilse Jacobsen ledet an med kule støvler i Norden, men de siste årene er konkurransen blitt stor og kvaliteten noe synkende. Pluss, "alle" går med dem...
Elbereth Skrevet 16. oktober 2009 #7 Skrevet 16. oktober 2009 Søs Jensen har fine støvler, for ikke å snakke om regnkåpene... Har selv Ilse Jakobsen, men har fått sånn "knirk" i den ene sålen, og det kjenner jeg mange som har, merkelig nok. Ikke så festlig å gå i butikker med støvler som lager lyd for annethvert skritt
Gjest Distiller Skrevet 16. oktober 2009 #8 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg vet ikke hva du legger i "elegant", men jeg har Fox fra Viking og er veldig fornøyd med de. Veldig enkle og pene støvler.
Chan Skrevet 17. oktober 2009 #9 Skrevet 17. oktober 2009 Kamik har også gummistøvler for spesielt interesserte.
Leo Skrevet 18. oktober 2009 #10 Skrevet 18. oktober 2009 Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; jeg er utrolig glad i mine "Iris" fra Le Chameau. De ser ikke så veldig elegante ut på bilder, men de er i fleksibel naturgummi som føyer seg etter leggen og dermed blir de ikke like "klumpete" som f.eks. IJ. "Vierzon" fra Le Chameau er også kjempefine, men desverre for smale i leggen for meg. De er i tillegg så gode å gå i som gummistøvler kan bli og selv etter en hel dag er i hvert fall ikke jeg mer klam på føttene enn om jeg skulle tilbragt like lang tid med føttene i et par lærstøvler. At de ikke er foret, ser jeg på som en stor fordel siden gummistøvler gjerne brukes året rundt. I uforede støvler kan jeg selv velge hvor varmt jeg vil ha det ved å skifte sokker/strømper.
Gjest Emera Skrevet 18. oktober 2009 #11 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Kamik har også gummistøvler for spesielt interesserte. Stilig! Jeg har Fox fra Viking, som så mange andre. Er for så vidt fornøyd, det eneste er at det setter seg fast så mye stein i de grove sålene som er vanskelige å få ut. Jeg skulle gjerne hatt et par morsomme, fargerike støvler i tillegg! Endret 18. oktober 2009 av Emera
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå