Gå til innhold

å være "morsemne"

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Morningstar_*
Skrevet

Trenger litt råd...

...jeg har en kjæreste jeg er utrolig glad i, og han sier han elsker meg veldig hoyt. Vi mottes over internet, flyttet sammen veldig fort, og selv om vi er relativt på "samme plan" idag, så er det noe som plager meg. Han er noen år eldre enn meg, og har en meget "vill" fortid. Fest hver dag med både alkohol og narkotika, i årevis. Eneste langvarige forholdet han hadde foer meg, var med ei jente som jobbet som stripper/doplanger og tilbragte et år av forholdet deres i fengsel, mens kjæresten min viste "falsk ekteskapsattest" for å få lov til å`være på alenerom med henne. Han har brekt armer og bein på folk i slosskamper, hatt trekant-ONS og en haug aldre ONS og elskerinner. Han har fremdeles veldig mange venner fra "den tiden" og de fleste der (spesielt jentene) vil gjerne ha ham med "ut på`livet" igjen (vi går ut i helgene, men uten de helt store utskeielsene). Alle jentene i gjengen nærmer seg 40, lever for helgas fester og har en ny fyr hver helg.

Jeg har hatt 2 forhold, begge langvarige og seriøse, aldri røykt en sigarett og vært full omtrent 2 ganger. God utdannelse, god jobb, god familie, etc etc. Jeg passer overhodet ikke inn i livet hans og føler egentlig ofte at han heller ville hatt en av disse "morsomme" jentene. Men så vil han ha unger, da.Så fort som mulig. Begynte å "mase" omtrent 3 måneder etter at vi ble sammen (før han engang sa at han elsker meg).

Føler igrunnen at han "valgte" meg fordi jeg var det perfekte koneemne og velegnet som mor for hans barn, men ikke noen han egentlig ville falt for...

Noen som har lignende erfaringer? :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Trenger litt råd...

...jeg har en kjæreste jeg er utrolig glad i, og han sier han elsker meg veldig hoyt. Vi mottes over internet, flyttet sammen veldig fort, og selv om vi er relativt på "samme plan" idag, så er det noe som plager meg. Han er noen år eldre enn meg, og har en meget "vill" fortid. Fest hver dag med både alkohol og narkotika, i årevis. Eneste langvarige forholdet han hadde foer meg, var med ei jente som jobbet som stripper/doplanger og tilbragte et år av forholdet deres i fengsel, mens kjæresten min viste "falsk ekteskapsattest" for å få lov til å`være på alenerom med henne. Han har brekt armer og bein på folk i slosskamper, hatt trekant-ONS og en haug aldre ONS og elskerinner. Han har fremdeles veldig mange venner fra "den tiden" og de fleste der (spesielt jentene) vil gjerne ha ham med "ut på`livet" igjen (vi går ut i helgene, men uten de helt store utskeielsene). Alle jentene i gjengen nærmer seg 40, lever for helgas fester og har en ny fyr hver helg.

Jeg passer overhodet ikke inn i livet hans og føler egentlig ofte at han heller ville hatt en av disse "morsomme" jentene. Men så vil han ha unger, da.Så fort som mulig. Begynte å "mase" omtrent 3 måneder etter at vi ble sammen (før han engang sa at han elsker meg).

pass deg....

se hva du selv skriver, hadde han vært ferdig med sin fortid og tatt avstand fra fest og dop miljøet hadde det vært en ting, men dette har han helt klart ikke, og hvem vet hvor lang tid det vil ta før det lokker igjen.

Får han barn med deg er du "fanget" og forhåpentligvis får det han til å våkne opp å få ett barn, men kan desverre like gjerne pushe han inn i å gli bake dypere inn i sitt tidligere liv..

Tenk deg om hva DU ønsker og vil risikere i ett forhold og i ditt liv, for meg virker det som du blir kjørt over og det kan koste deg dyrt.

Still krav til han om at dere begrenser turene ut på byen, og at han kanskje har mindre kontakt med de mest belastede fra fortiden, er han ikke villig til dette, er han ikke den du bør satse på

Skrevet

Jeg kjenner en slik fyr, som nå har fått to barn med en dame som deg. Etter første barnet slo hun opp, og sa hun ikke orket å ha et slikt forhold. Han benyttet muligheten til å feste masse (kokain og hasj annenhver kveld), og ligge rundt med uttallige damer, gjerne råsexy i alle aldre, og både trekanter, gruppesex, osv..

Ett år senere ble de sammen igjen, han har hele tiden sagt at han elsker henne, til både henne og alle andre rundt seg, og jeg tror ham faktisk. Men han er ikke istand til å bli voksen, selvom han har bra betalt jobb, hus, og hele pakken der. Nå er de altså samboere igjen, med en nyfødt baby og det første barnet.

Han er utro hele veien! Jeg tror han liker å ha en familie, og ha et fint hus å komme hjem til, barn som forguder ham, men at han aldri vil gi slipp på det gamle livet sitt. Stakkars samboeren aner ikke hvordan han holder på med de andre damene!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...