Gå til innhold

Hvilke av disse støvlettene er finest?

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70
Skrevet

Jeg har lenge gått og ønsket meg etpar mørke brune støvletter, og nå har jeg funnet ikke mindre enn tre par som jeg liker, men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilke jeg skal kjøpe. Egentlig liker jeg vel de første best, men de har kanskje litt for høye hæler til daglig bruk. Hva synes dere?

Støvletter nr 1

Støvletter nr. 2

Støvletter nr. 3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig med deg. Nr 1 er finest. Nr 2 så ut som ridestøvler i mine øyne.

Skrevet

Jeg likte nr.1 best! :)

Nr.2 på andreplass, og nr.3 var virkelig ikke pene i det hele tatt.

Gjest Nanne70
Skrevet

Ja, liker jo nr. 1 best selv også. Som sagt litt i tvil pga hælhøyden, men man skal jo lide litt for skjønnheten :) Nå gjelder det bare at leggvidden er tilstrekkelig for mine fotballegger - men det er jo ekte skinn, så de kan nok blokkes ut en cm eller to. Takk for innspill, alle sammen!

Gjest Hilde K S
Skrevet

De første var griselekre, de andre var kjempefine til hverdagsbruk og de siste likte jeg ikke.

Gjest Nattvette
Skrevet

Nr 1 var finest, men nr 3 var heilt greie de og.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg likte nummer 2 best, eg likar ikkje slik bratt hæl som dei første og siste hadde, dei siste hadde dessutan stygt skinn, eg likar ikkje blankt skinn. Eller, eg likar lakk, men då skal det vere ballbreakers.

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg synes og nr. 1 var finest, men JEG hadde ikke orket såpass hæler til vanlig. Jeg synes derimot i nr. 2 så ut som ridestøvler, de har ikke sånne hæler.

Gjest Spinell
Skrevet

Nr 1 var klart finest.

Nr 1 og nr 3 er forresten akkurat like høye å gå i, da nr 1 har 1 cm tykk såle foran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...