Nyxe Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er utrolig lys i huden, med mye rødhet, noen arr, mørke ringer rundt øynene og hele pakken egentlig. Jeg må ha en god concealer under foundation og pudder for å få et "perfect" resultat.. Jeg ønsker ikke noe flytende, syntes det er mye bedre med en litt tykk krem concealer sånn som sticks for eksempel. De sitter mye bedre syntes jeg. Føler ikke at en tone passet for alle de forskjellige "problemene" jeg forsøker å skjule heller, men ante ikke hva jeg skulle se etter i butikken. Jeg har sett at Makeup Forever hadde noen concealer palettes (Her) som jeg har hørt mye pent om på youtube, og vil derfor ha meg en ! Men finner dem ikke på ebay, og nettbutikkene som selger dem ser ut til å kun sende til USA og Canada. Noen som vet om noe tilsvarende i norden jeg kan se på ? (Selv om jeg hadde funnet Makeup Forever sin på ebay kunne det jo kanskje vært greit å se om jeg kunne bruke no.1 eller om jeg hadde blitt nødt til å ta den som er spesial laget for asiatiske hud farger fordi jeg er så lys.) Eller noen som vet hvor jeg finner MUFE sine i norden, eller som sender her til? ^^'
scara Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg er utrolig lys i huden, med mye rødhet, noen arr, mørke ringer rundt øynene og hele pakken egentlig. Jeg må ha en god concealer under foundation og pudder for å få et "perfect" resultat.. Jeg ønsker ikke noe flytende, syntes det er mye bedre med en litt tykk krem concealer sånn som sticks for eksempel. De sitter mye bedre syntes jeg. Føler ikke at en tone passet for alle de forskjellige "problemene" jeg forsøker å skjule heller, men ante ikke hva jeg skulle se etter i butikken. Jeg har sett at Makeup Forever hadde noen concealer palettes (Her) som jeg har hørt mye pent om på youtube, og vil derfor ha meg en ! Men finner dem ikke på ebay, og nettbutikkene som selger dem ser ut til å kun sende til USA og Canada. Noen som vet om noe tilsvarende i norden jeg kan se på ? (Selv om jeg hadde funnet Makeup Forever sin på ebay kunne det jo kanskje vært greit å se om jeg kunne bruke no.1 eller om jeg hadde blitt nødt til å ta den som er spesial laget for asiatiske hud farger fordi jeg er så lys.) Eller noen som vet hvor jeg finner MUFE sine i norden, eller som sender her til? ^^' Enn denne ?
Nyxe Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 16. oktober 2009 Enn denne ? Jeg såg litt på dem, men er litt skeptisk når jeg ikke får lest reviews og sånn om pruktet ^^ Men de ser jo ut som de er et hint lysere enn MUFE sin no1?
scara Skrevet 16. oktober 2009 #4 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg såg litt på dem, men er litt skeptisk når jeg ikke får lest reviews og sånn om pruktet ^^ Men de ser jo ut som de er et hint lysere enn MUFE sin no1? coastalscents selger noe lignende, men til en høyere pris - du kan lese om dem her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå