Gjest Gjest_Pia_* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg lurte på om noen kjenner til butikker som selger garn og annet strikke/hekleutstyr i et av de ovennevnte områder? Jeg vet om en garnbutikk på cc vest og en i sandvika, og i tillegg har jeg hørt at Europris selger garn, men utover det vet jeg ikke om flere... Er det virkelig ikke flere butikker i dette området enn disse som selger garn? Eller har jeg bare ikke funnet dem?
Grønt blad Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Regner du Majorstua som Oslo vest? Like ved Majorstukrysset, i Valkyriegata (tror jeg) ligger Tjorven, en fantastisk garnbutikk med godt utvalg og svært hyggelig og dyktig personale.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Rett og Vrang på Sandvika Storsenter Garnstua i Asker Det er også en garnbutikk på Oslo City. Det er de jeg kjenner til, bortsett fra Tjorven og den på CC-vest.
Lassie Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Også selger både Nille og Europris garn. Varierende fra butikk til butikk ift utvalget tror jeg.
Grønt blad Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Også selger både Nille og Europris garn. Varierende fra butikk til butikk ift utvalget tror jeg. Jeg ville ikke kjøpt garn fra Nille. Det er ofte mange knuter på garnet, og det klør ofte mer og er ikke like mykt som garn fra en del andre produsenter. Jeg har ikke erfaring med garn fra Europris, men har en følelse av at det er av samme kvalitet som det fra Nille. Husfliden i Oslo (i Rosenkrazgate 19 , ikke Heimen Husflid) har et stort utvalg av garn. De flytter til Glasmagasinet den 26. november (holder stengt i flytteperioden 20.-25. november). Hvis du vil bevege deg såvidt litt østover, så finner du Du store alpakka & friends ved Birkelunden på Grünerløkka. Du store alpakka & friends er flaggskipbutikken til Du store alpakka, og tilbyr et stort utvalg i deilige, myke garnsorter i aplakkaull, lamaull, mohair, silke o.l.
Lassie Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Babyull fra Nille har ikke jeg noen dårlige erfaringer med. Det er noe av det samme som fra Europris.
Gjest Gjest_Maj_* Skrevet 22. november 2009 #7 Skrevet 22. november 2009 Jeg lurte på om noen kjenner til butikker som selger garn og annet strikke/hekleutstyr i et av de ovennevnte områder? Jeg vet om en garnbutikk på cc vest og en i sandvika, og i tillegg har jeg hørt at Europris selger garn, men utover det vet jeg ikke om flere... Er det virkelig ikke flere butikker i dette området enn disse som selger garn? Eller har jeg bare ikke funnet dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå