Gå til innhold

Barnevogn med baby trillet vekk fra moren

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner jeg får grøssninger nedover ryggen. Jeg har ikke barn en gang, og kjente jeg nesten blei på gråten bare av å se dette .. Moren blir helt hysterisk stakkars, jeg får helt vondt av henne!

Er så utrolig glad det gikk bra med babyen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette viser jo at de som har laget plattformen ikke har vært helt med. Man lager da ikke en plattform som skrår ned mot sporet på den måten. Det skal ikke være mulig for en barnevogn å trille ned på skinnene.

Skrevet

Helt enig!! Forferdelig å se på! Stakkars mor!!!

Skrevet
Sånne mødre burde ikke få unger

For noe sprøyt!!! :kjefte:

Kunne skjedd hvem som helst!

Men for all del, godt å høre at du er feilfri! :lur:

Skrevet
For noe sprøyt!!! :kjefte:

Kunne skjedd hvem som helst!

Ja dårlige mødre

Skrevet

Hun er en egoist, hun trekker tilbake sin egen hånd for å redde seg selv. Denne handlinger viser at hun tenker best på seg selvog ikke bryr seg om det dyrebare barnet sitt. Jeg støtter alle som sier at folk som dette IKKE bør få barn.

Skrevet

Du mener altså at hun skulle kastet seg ut forran toget, for å redde ungen? Hvem tror du vinner? Toget eller mennesket? Hmm..vanskelig spørsmål.

Dette viser bare at et sekunds uoppmerksomhet er nok til at livet blir snudd på hodet. At dette barnet overlever er intet mindre enn et mirakel.

Hvilken mor eller far kan med hånden på hjertet si at de til enhver tid har hånden på vognen/håndtaket? Her står jo moren like ved og slipper et øyeblikk. Hvem i all verden skulle kunne tro at det er helning ned mot skinnene? Når man står på det man må kunne anta er flat mark er det slik jeg ser det ikke uansvarlig å slippe vognen når man selv fortsatt står direkte ved siden av vognen.

Skrevet

Nå var det mange troll her, tåpelig lesning flere av de siste innleggene

Skrevet
Nå var det mange troll her, tåpelig lesning flere av de siste innleggene

Så et troll er noen som har en annen mening en deg. Vel da finnes det mange troll her i verden

Gjest Gjest_Geir_*
Skrevet
Jeg kjenner jeg får grøssninger nedover ryggen. Jeg har ikke barn en gang, og kjente jeg nesten blei på gråten bare av å se dette .. Moren blir helt hysterisk stakkars, jeg får helt vondt av henne!

Er så utrolig glad det gikk bra med babyen.

Moren var en dårlig mor, hun passet ikke på!

Gjest provosert
Skrevet

så utolig provoserende å lese om at hun er en dårlig mor, det er hun slett ikke!!! Det er så lite som skal til før noe kan skje. Dere troll som sier dette har nok ikke barn selv eller noe! Kvalmende er det å si noe sånt!!!!

Skrevet

Dette skjedde veldig fort, hele episoden var over på et blunk. Dersom man med hånden på hjertet kan si at man aldri har tatt blikket fra barnet mer enn den tiden dette tok, så er man jaggu en dyktig overvåker. Ære være dem for det...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

En mor som går fra vognen...ikke bra.

Skrevet (endret)
En mor som går fra vognen...ikke bra.

Moren gikk ikke vekk fra vogna. Perrongen var bygget med svak helning ned mot sporet, slik at vognen trillet. Og hvem kan forutse at en perrong er så idiotisk bygget?

Endret av salma
Skrevet

Skremmende bilder. Lurer på hvordan man kommer over en sånn episode, selv når det utrolig nok går bra? Denne moren mistet jo egentlig ungen sin, og fikk den igjen ved et mirakel.

Skrevet

Hvis det å være uoppmerksom et øyeblikk gjør at man er en dårlig og uegnet mor foreslår jeg at dere alle melder meg til barnevernet med en gang.

Jeg har vært uoppmerksom opptil flere ganger etter jentungen ble født.

Til saken:

Herregud, jeg får vondt i magen av å se moren, bare tanken på at noe skal skje med mitt barn er ikke til å holde ut.

Ikke rart den stakkars moren måtte behandles for sjokk etterpå...

Skrevet
Moren gikk ikke vekk fra vogna. Perrongen var bygget med svak helning ned mot sporet, slik at vognen trillet. Og hvem kan forutse at en perrong er så idiotisk bygget?

Man trenger ikke forutse det. Moren stod på perrongen selv, hun var ikke i Hong Kong og lekte gjetteleker.

Man må selvfølgelig se med egne øyne hvordan underlaget er før man vurderer å slippe tak i barnevogna uten at bremsene er trygt på.

Dette var uansvarlig opptreden av mor. Heldigvis gikk det bra. Og selvfølgelig er det ikke noe som skal straffes, det var et uhell, men det må gå an å si at det ikke er grei oppførsel av en som har ansvar for baby i vogn.

For ordens skyld, jeg er ikke gjesten du siterte.

Skrevet

Hun er en dårlig mor?

For en idiotisk ting å si! Det kunne da skjedd hvem som helst.

Det så ut som om hun skulle dra opp buksa e.l. Du regner ikke med vogna skal trille av gårde i den tiden det tar å gjøre det.

Stakkars menneske!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...