Miss moneypenny Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hei! Tenkte kanskje det er noen her som har god peiling på kosthold, som kanskje kan hjelpe meg litt? Lurer på hvor mange kalorier jeg får i meg iløpet av en dag. Til frokost spiser jeg gjerne 2 brødskiver med leverpostei, og et glass appelsinjuice. Lunsj, yuoghurt og appelsin eller en annen frukt. Middag varierer jo mye, men i går var det 2 svinekoteletter, med ris, saus og grønnsaker. Kvelds var 2 brødskiver med banan, og et glass melk. Jeg er gravid, så jeg prøver ikke å slanke meg altså! Er heller bekymra for at jeg ikke spiser nok, og sunt nok. Har ikke lagt på meg noen ting enda, og er 16-17 uker på vei. Matlysten er helt på bånn, før spiste jeg hele tiden, og masse. Nå blir jeg mett med en gang, og det er nesten ingenting som er godt!
Lilith Skrevet 16. oktober 2009 #2 Skrevet 16. oktober 2009 Synes kostholdet ditt høres helt fint ut, jeg, men kanskje du spiser litt lite til lunsj? Jeg ville nok slengt på noe mer karbohydrater/protein så du har litt mer å gå på til middag
Suzy Skrevet 16. oktober 2009 #3 Skrevet 16. oktober 2009 Bare et tips - vil du vite akkurat hvor mye du får i deg så kan du registrere deg gratis på flere ulike nettsteder for å legge inn maten og dermed få kalori/næringsinnhold regnet ut for deg.
Miss moneypenny Skrevet 16. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 16. oktober 2009 Synes kostholdet ditt høres helt fint ut, jeg, men kanskje du spiser litt lite til lunsj? Jeg ville nok slengt på noe mer karbohydrater/protein så du har litt mer å gå på til middag Ja ser den! Problemet er bare at jeg har liksom ikke lyst på noe til tider. Men det svinger jo veldig da, kan jo endre seg Bare et tips - vil du vite akkurat hvor mye du får i deg så kan du registrere deg gratis på flere ulike nettsteder for å legge inn maten og dermed få kalori/næringsinnhold regnet ut for deg. Det var lurt!
Suzy Skrevet 16. oktober 2009 #5 Skrevet 16. oktober 2009 Kan tipse deg om mylog - jeg syns den er enkel grei og oversiktlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå