Gå til innhold

Leveringstid hos Ellos

Gjest Gjest_gul_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gul_*

Er det meg, eller har Ellos begynt å bli ekstremt trege på levering? Det er over en uke siden jeg bestilte, og ordren ligger fremdeles bare som "mottatt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elloskunde
Er det meg, eller har Ellos begynt å bli ekstremt trege på levering? Det er over en uke siden jeg bestilte, og ordren ligger fremdeles bare som "mottatt".

Hadde de alle varene du bestillte på lager?

kan hende at du trykka av for samla levering og at de venter med utsending til alt er på lager...

Min egen erfaring er at hvis alle varer er på lager blir de pakket og sendt så jeg har varene i løpet av noen få dager. ps jeg bestillte noen varer i går, og de står som sendt..

Hvis alle varnene er på lager og de fortsatt ikke blir sendt, ville jeg ha ringt eller sendt en mail og spurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gul_*

Jeg bestilte bare en vare, og den var på lager da jeg la inn bestillingen. Den var og over minimumsgrensa for ekspedering. Jeg skal sende dem en mail og spørre, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte bare en vare, og den var på lager da jeg la inn bestillingen. Den var og over minimumsgrensa for ekspedering. Jeg skal sende dem en mail og spørre, jeg.

Du må bare lese hva som er vanlig leveringstid hos dem.

Jeg var så dum å ikke sjekket det hos nettbutikken La redoute før jeg bestillte,å ser nå etterpå at det står at varen blir sendt om 10-15 dager etter bestilling :S

Hadde jeg visst det på foran så hadde jeg ikke bestillt noe der fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann 35

Jeg bestillte varer fra Ellos sist i 2007. Bestilte en kjole jeg ville ha med på ferieturen min. Bestillte nesten 3 uker før jeg skulle dra. Den kom ikke til den tid og den selvsagt ikke hentet.

Har ikke kjøpt noe mer derfra, ikke bar av oivernevnt grunn men finner ikke noe som er must for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Annonse

Går det ikke an å hente pakker fra Ellos på Posten? Jeg får opp kun henting på Ica eller hjemmelevering (+95,- ekstra) som leveringsalternativer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...