Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #1 Skrevet 16. oktober 2009 Hvordan kan jeg få tykkest mulig øyevipper med The colossal Volum' express mascara?
a cupcake Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Har hørt at man kan ta kosten så nærme roten til vippene som mulig, og bevege børsten rask fra høyre til venstre mens man legger på maskaraen for å lage mer volum. Ta mer maskara innerst på øyevippene... Ellers vet jeg ikke mer ;D Endret 18. oktober 2009 av a cupcake
Gjest Raptuza Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Bruk lash primer. Selges bl a på VITA.
Skosåle Skrevet 19. oktober 2009 #4 Skrevet 19. oktober 2009 Hvordan kan jeg få tykkest mulig øyevipper med The colossal Volum' express mascara? Om du bruker eyeliner på det øverste øyelokket, vil det gi en illusjon av tykkere vipper. ;-)
Søtpotita Skrevet 19. oktober 2009 #5 Skrevet 19. oktober 2009 Om du bruker eyeliner på det øverste øyelokket, vil det gi en illusjon av tykkere vipper. ;-) Og kor mange augelokk har du totalt?
Nyxe Skrevet 20. oktober 2009 #6 Skrevet 20. oktober 2009 Og kor mange augelokk har du totalt? To Nederste er jo litt av et lokk og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå