Wildy Skrevet 18. oktober 2009 #21 Del Skrevet 18. oktober 2009 Kan være utrolig tøft på de som kler det, men jeg synes det ser ille ut om man er litt rund i fasongen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
laperla Skrevet 19. oktober 2009 #22 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hm, jeg har ennå ikke funnet et par som jeg liker. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glynis Skrevet 19. oktober 2009 #23 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har enda til gode å se noen som er fine i slike støvletter. Caroline? Men det funker utrolig sjelden. Rihanna viser f.eks. hvordan det ikke skal gjøres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ella Mae Skrevet 19. oktober 2009 #24 Del Skrevet 19. oktober 2009 No no!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 19. oktober 2009 #25 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg syns generelt at det er ikke er noe fint (men det er en stor trend i høst, hvis det er det du lurer på). Det fins visse unntak, men de syns jeg er få og uavhengig av kroppsform. Jeg syns det viktigste er hvordan de kombineres. Jeg syns man bør bruke en litt tykk eller ugjennomsiktig strømpebukse/tights, og jeg syns det bør være en viss glippe mellom støvletten og skjørtet/kjolen. Det betyr fort at skjørtet/kjolen må være litt kort for at jeg skal like det, noe som også kan bety at det kan bli tacky. Men med riktig strømpebukse/tights, syns jeg imidlertid at man kan ha ganske kort skjørt uten at det ser billig ut. Om man skal bruke dette i jobbsammenheng, bør man riktignok tenke seg litt om. Eller man kan bruke en form for jeanstights eller annen helt tettsittende bukse i stedet for strømpebukse/tights, sånn at det blir mer anstendig. Men dette er altså ikke en trend jeg kommer til å henge meg på. Jeg syns for øvrig det ser ganske grusomt ut med både lårhøye støvletter og kraftige skulderputer. Kombinerer man det hele med volumiøs sideskill, har man virkelig looken fra fordums fæle tider, helt inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guinevere Skrevet 19. oktober 2009 #26 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg synes det er veldig fint og klassisk hvis man kombinerer det riktig, men "fallhøyden" er jo også tilsvarende stor - det skal lite til før det ser vulgært eller bare teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. oktober 2009 #27 Del Skrevet 19. oktober 2009 Caroline? Men det funker utrolig sjelden. Rihanna viser f.eks. hvordan det ikke skal gjøres. Hehe. Jeg synes det så like ille ut på alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 19. oktober 2009 #28 Del Skrevet 19. oktober 2009 Hehe. Jeg synes det så like ille ut på alle sammen. Ja, sånne støvletter er ikke jeg heller så glad i. Men synes noen av de høye i semsket skinn kan være flotte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt 25 Skrevet 19. oktober 2009 #29 Del Skrevet 19. oktober 2009 de er jo drit sexy. alle gutter synes ihevrtfall overknees er fantastisk på jenter,,... særlig med tights og en topp til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 19. oktober 2009 #30 Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg er for gammel til det selv, og innrømmer gjerne at jeg får "pretty woman" vibber av det... Og på jobb? nononononono. Med mindre man jobber i en særs hipp klesbutikk e.l. selvsagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Isobel_* Skrevet 20. oktober 2009 #31 Del Skrevet 20. oktober 2009 Jeg synes det er veldig fint og klassisk hvis man kombinerer det riktig, men "fallhøyden" er jo også tilsvarende stor - det skal lite til før det ser vulgært eller bare teit ut. Seier meg heilt einig i dette, og derfor trur eg at eg droppar denne trenden. Det ser sjelden bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Venetia Skrevet 20. oktober 2009 #32 Del Skrevet 20. oktober 2009 HOT! Jeg bruker det som regel med jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 21. oktober 2009 #33 Del Skrevet 21. oktober 2009 Nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hankjønn Skrevet 21. oktober 2009 #34 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser stort sett bra ut, i mange tilfeller veldig lekkert :-) Men observerer at det er mange kjipe damer på KG :-0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 21. oktober 2009 #35 Del Skrevet 21. oktober 2009 Ser stort sett bra ut, i mange tilfeller veldig lekkert :-) Men observerer at det er mange kjipe damer på KG :-0 Som meg. Jeg foretrekker den strenge sekretær-looken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #36 Del Skrevet 22. oktober 2009 Synes absolutt alle går i dette for tiden. Da det først dukket opp i moteblader ol. syntes jeg det så riktig kult ut, og var litt lei meg fordi jeg har så tykke lår at jeg bare ikke KAN gå sånn. Men etter å ha sett moten i praksis noen uker, er jeg glad jeg aldri prøvde. 99% av damene jeg ser med disse minner om billige prostituerte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2009 #37 Del Skrevet 22. oktober 2009 Det er jo mote, men jeg kaller det horestøvler. For de som ønsker å se ut som et ludder er det sikkert ok. Det var min første tanke også... Og så tenkte jeg: "Uff, blir det sånn at alle må gå med dette, jeg håper ikke det..." Jeg håper dette er et moteblaff. Jeg hadde forøvrig en skolefrøken i 50-årene som hadde skikkelig kjerringstil med drakter og skjørt ned til anklene som plutselig fikk seg en makeover og begynte å gå med tights og støvletter over knærne... Det var ikke alltid hun dekket til rumpa med en genser heller. I tillegg var hun ca. 150 høy og rund som en kule, så det så ikke helt bra ut, kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frid Skrevet 23. oktober 2009 #38 Del Skrevet 23. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 23. oktober 2009 #39 Del Skrevet 23. oktober 2009 Noop, kommer aldri til å iføre meg noe slikt, og har fortsatt til gode å se noen som virkelig kler det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå