Gjest Gjest_lizzi_* Skrevet 16. oktober 2009 #1 Del Skrevet 16. oktober 2009 ja er støvletter som går over knærne:hot or not? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 16. oktober 2009 #2 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er utruleg kult, men det krevjer lange og slanke bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #3 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo in, men jeg syns det er skikkelig NOT Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #4 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo så klart HOT nå. Leser du ikke motespalter?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linel Skrevet 16. oktober 2009 #5 Del Skrevet 16. oktober 2009 HOT HOT HOT!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 16. oktober 2009 #6 Del Skrevet 16. oktober 2009 Definitivt HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 16. oktober 2009 #7 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo kjempe in! Kjøpte meg et par i London i sommer, men aner ikke hva jeg skal med til støvlettene! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 16. oktober 2009 #8 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg synes det er helt grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dixie i.i Skrevet 16. oktober 2009 #9 Del Skrevet 16. oktober 2009 HOT HOT HOT... Har sorte, brune og beige!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2009 #10 Del Skrevet 16. oktober 2009 Ganske kult egentlig, men så kjipt når "alle" går med det. Blir nesten litt harry da. Typisk norge egentlig, her går alle med de tre tingene som til enher tid er på mote. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 16. oktober 2009 #11 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har enda til gode å se noen som er fine i slike støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nattvette Skrevet 16. oktober 2009 #12 Del Skrevet 16. oktober 2009 Hot på dem passer til det. Så sant man ikkje har svære feite lår, da ser det bare fælt ut. Kan og se litt stygt ut på damer med brei hekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 16. oktober 2009 #13 Del Skrevet 16. oktober 2009 Det er jo hot nå, men for meg er det not. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evo Skrevet 16. oktober 2009 #14 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jeg har noen som går rett over kneet som jeg syntes er passe høyde Men jeg har korte bein, men er slank. Men får fortsatt høre hele tiden at jeg kler dem og mener det selv, så man MÅ ikke være høy og slank for å bruke det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lovenemo Skrevet 17. oktober 2009 #15 Del Skrevet 17. oktober 2009 Hot på dem passer til det. Så sant man ikkje har svære feite lår, da ser det bare fælt ut. Kan og se litt stygt ut på damer med brei hekk. Sign. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulpes Skrevet 17. oktober 2009 #16 Del Skrevet 17. oktober 2009 Jeg synes det kan være rålekkert om støvlettene er fine og kombineres riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2009 #17 Del Skrevet 17. oktober 2009 Not. Det ser ut som man har lånt støvlettene til en kvinne på 2 m. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 18. oktober 2009 #18 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo mote, men jeg kaller det horestøvler. For de som ønsker å se ut som et ludder er det sikkert ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 18. oktober 2009 #19 Del Skrevet 18. oktober 2009 Det er jo mote, men jeg kaller det horestøvler. For de som ønsker å se ut som et ludder er det sikkert ok. såpass,ha ha ha! stått opp med feil bein i dag, eller er du sånn prippen sosialist som går med stripete skjørt til midten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 18. oktober 2009 #20 Del Skrevet 18. oktober 2009 Jeg synes ikke det ser bra ut, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå